Callofduty.gr
Off-Topic Category => General Discussion => Archive => Topic started by: Cabal on December 30, 2009, 05:38:46 AM
-
gia osous den me xeroun epeza css se sovaro epipedo(se kapoia .eu lineups kai sp-gaming.css,heat.css Dh-gaming kai ta loipa) prin kana xrono stamatisa na asxoloume to to cs:source kai efoson den thelw kai den borw na diwxw to mikrovio tou gamer ithela na sas apeythinw mia erotisi...
Exoume kai leme loipon.Ta fps games pleon pethenoun siga siga.To counterstrike 1.6 paroti vriskete competitive sto kalitero tou epipedo kai ginonte tours/lans/w.e me terastia xrimatika posa(oxi san starcraft :P) den exei to idio koino pou eixe palia.To cssource eine sxedon nekro.To call of duty mw 2 itan mia apotyxia kai mono negative feedback exo akousei.To quakelive den eine toso prosito sto eyri koino(skillwise) etc wste na xtistei pano tou ena ygies community..My question is pio pistevete eine to mellon twn First person shooters?Tha vgei kapoio game pou tha enosei ta sub communities twn cod , cs series pou ousiastika pezode competitive kato apo to idio format? I oloi tha pezoun DotA,HoN,WoW,Aion kai loipa rpg like games?Akousa kai fimes pos to community tou cod4 enisxuete...
plz gief us your thoughts~!# :spam:
p.s: gia tuxon lathi kai asinartisies lipitheite me perasa ena vradi agalia me to laptop grafontas pipes gia tin ilithia ptixiaki mou :)
-
Καταρχας φανταζομαι οτι μιλας για το μελλον competitive wise.
Δεδομενου γενικοτερη κατευθυνσης του gaming ειναι δυσκολο να πει κανεις τι θα γινει μελλοντικα με το competitive gaming και ακομα δυσκολοτερο με professional gaming.
(this is the part were i point out our article on mw2 and general future of gaming) (http://www.callofduty.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=212&Itemid=106)
Προσωπικα διαχωριζω το competitive απο το professional. Θεωρω πως το competitive ειναι απλα μια πιο σοβαρη ενασχοληση με το gaming σε οργανωμενο και ανταγωνιστικο επιπεδο. Το δε professional οταν πλεον πανω στο competitive μπουν χορηγοι, non-community οργανωμενα events και γενικα "teh monies".
Σιγουρα πιστευω πως το FPS genre δεν χανεται. Ειναι το πιο διαδεδομενο στο pc gaming (μαζι με τα RTS) και πλεον λογω αρκετα διαδεδομενο σε κονσολες. Αν εξελισεται σωστα, καλα κτλ ειναι αλλο θεμα. Σιγουρα ομως σε 5 χρονια απο τωρα θα υπαρχουν FPS games. Σιγουρα αυτα τα FPS games με καταλληλο support απο τεχνικης πλευρας (dedicated servers & mod support) θα μπορουν να παιχτουν σε competitive επιπεδο (ή να τροποποιηθουν ωστε να γινει αυτο). Αρα εν τελει πιστευω πως το competitive δεν χανεται.
Το professional ομως ειναι αλλο καπελο. Οπως ειπα εδω μιλαμε κυριως για λεφτα.
Το Operation Flashpoint/ArmA εχει ενα μικρο αλλα dedicated competitive community που κανει τρελα πραματα. Δεν ειναι ομως τοσο διαδεδομενο λογω του οτι ειναι γενικοτερα πιο αργο game, οχι τοσο pew pew που θα ελεγε ο φιλτατος zbouaerg. Αυτος ειναι ο λογος που δεν υπαρχει professional community. Αν εβγαινε το νεο blockbuster movie που καυλωνε τον κοσμο με realistic war sims (αλα καυλας με καγκουρεμα που εφερε το fast n furious) τοτε θα παιζανε ArmA με τρελα prizes και live shoutcasting στο BBC.
Αρα ενα δυνατο competitive community φτανει σε critical mass οποτε το προσεχουν οι χορηγοι, γενναται το professional community, αρχιζουν να το προωθουν και συνεπως ελκουν και αλλο κοσμο στο competitive προκειμενου να περασουν καποια στιγμη στο professional.
Αν μεθαυριο βγει χουντα και απαγορεψει pro cs1.6 θα μειωθουν σημαντικα και τα νουμερα στο απλο competitive.
Παραλληλα προσωπικα πιστευω οτι το pro gaming τρωει τα παιδια του so to say. Οι pro gamers αρνουνται να ακολουθησουν εξελιξεις. Λογικο απο τη μια. Οταν ο αλλος εχει λιωσει χρονια προκειμενου να φτασει σε ενα high level pro gaming επιπεδο στο quake ή στο cs για ποιο λογο να το παρατησει να παει στο X νεο game. Συνεπως τα communities των νεων games στερουνται εμπειρους gamers που θα τα "οδηγησει" και γενικα κοσμο. Οι δε χορηγοι ειναι διστακτικοι στο να υποστηριξουν κατι νεο και ειδικα οταν βλεπουν να μην το υποστηριζουν τα ιδια τα communities.
Οποτε εν τελει δεν ξερω τι ακριβως μπορει να γινει στο μελλον. Μπορει το γενικο crappyness και consolization των νεων games να συσπηρωσει τον κοσμο γυρω απο ηδη υπαρχουντα καλα games ή ακομα καλυτερα γυρω απο μελλοντικα games που θα ειναι καλοφτιαγμενα. Μπορει να αλλαξει το προσωπο του competitive (και κατα συνεπεια professional) scene και να μεταφερθει προς τις κονσολες. Μπορει να σπαει το competitive community σε αλλα μικροτερα καθε φορα που βγαινει ενας νεο τιτλος που μερικοι θελουν να ακολουθησουν και αλλοι οχι.
BTW γαμιεσαι cabal γιατι ειδα το thread πριν παω για υπνο and i just had to post. :drink: :guitar: :D
-
Well said sini.
BTW γαμιεσαι cabal γιατι ειδα το thread πριν παω για υπνο and i just had to post. :drink: :guitar: :D
aka καταναγκασμός. :-*
-
Θα υποθέσω ότι μιλάς για την Ελλάδα Cabal και θα αναπτύξω τη σκέψη μου γι' αυτή (σεντόνια οι απαντήσεις).
Όχι μόνο στα FPS αλλά γενικότερα στα games, θεωρώ ότι ισχύει η παρακάτω αλυσίδα:
κοινωνία -> χρήστες ευρυζωνικού internet -> gamers -> competitive gamers -> pro gamers.
Όπως όλοι καταλαβαίνουν όταν μετακινούμαστε από μια κατηγορία στην επόμενη ένα μόνο ποσοστό περνάει από το φίλτρο. Δεν έχουν όλοι ευρυζ. internet και από αυτούς δεν είναι όλοι gamers κ.ο.κ.
Μελλοντικά στην Ελλάδα σίγουρα θα αυξηθεί το ποσοστό στην 1η μετάβαση. Επίσης εικάζω (ότι δυστυχώς και λόγω κοινωνικών λόγων) θα αυξηθεί και το 2ο από την άποψη ότι εγώ υπήρξα στη γενιά των παιδιών που έπαιζαν μικρά στις πυλωτές, αυτό δεν υπάρχει πλέον. Τα σημερινά παιδιά παίζουν στα net cafe ή στο pc τους.
Άρα στην Ελλάδα θα έχουμε μελλοντικά αρκετά περισσότερους gamers σε αριθμό. Το επόμενο επίπεδο είναι κάπως tricky. Τι κάνει ένα απλό gamer να περάσει στο competitive; Μια συνισταμένη είναι η πόρωσή του με το συγκεκριμένο game. Άρα χρειάζεσαι games που να μπορούν να κάνουν το gamer 1ον να τα επιλέξει από τα υπόλοιπα, ώστε να έχουν ένα σεβαστό αριθμό gamers (σε αυτή την κατηγορία δεν ανήκει το Operation Flashpoint/ArmA πχ) , αλλά και έπειτα να κρατήσουν το ενδιαφέρον του σε υψηλά επίπεδα και για αρκετό χρόνο.
Το CoD4 πληρούσε αυτές τις προϋποθέσεις (ο αόριστος χρησιμοποιήθηκε διότι το game είναι 2 ετών και έχει αρχίσει να χάνει τον παράγοντα διάρκεια χρόνου), συν το γεγονός ότι υπήρχε και ο προκάτοχος CoD2 που ήταν επιτυχημένο ως competitive. Έτσι αυτό το game κατάφερε να έχει και σημαντικό αριθμό gamers αλλά και σημαντικό ποσοστό αυτών να επιλέξουν να ασχοληθούν παραπάνω με αυτό (competitively).
Στα CS και CS:S από ότι ξέρω ήταν τα συνεχή update και στο gameplay αλλά και στα γραφικά που κράτησαν ζωντανό το ενδιαφέρον. (Συγχωρέστε αν κάνω λάθος, ξέρω ελάχιστα για CS), αλλά κι αυτά σιγά σιγά κάνουν τον κύκλο τους και από ότι καταλαβαίνω ακολουθούν πτωτική πορεία.
Και το μέλλον για όλους αυτούς; Κάποιοι από τους Codades θα μετακινηθούν στο Bad Company 2. Σίγουρα πιο αργό και πιο strategic, αλλά κάποιοι θα το ανεχθούν, οι CSades αποκλείεται. Άλλωστε το BC2 πολύ δύσκολο να αποκτήσει, στην Ελλάδα τουλάχιστον, σημαντική βάση διότι δεν είναι pew pew αρκετά.
Ίσως όλοι να περιμένουν για το νεο MoH που αν είναι καλό τότε θα τραβήξει αρκετό κόσμο και ίσως δημιουργηθεί ένα community σημαντικό όπως του CoD.
Σκοπίμως άφηνα έξω το pro gaming. Τι να πω άλλωστε γι' αυτό; Ανύπαρκτο στην Ελλάδα είναι, όπως θα έλεγε ο Joda. Οι λόγοι; Κυρίως το ότι δεν υπάρχει μεγάλη βάση από competitive gamers, αλλά και από gamers συνολικά, έτσι ώστε το κοινό που απευθύνονται οι χορηγοί να είναι αρκετά μεγάλο για σημαντικές χορηγίες. Αν στην Ελλάδα έχουμε περίπου 30-35 semi-competitive clans στην Πορτογαλία (ίδιος πληθυσμός) έχουν 100+. Χωρίς χορηγίες aka φράγκα κανείς στο competitive δε θα σκεφτεί να κάνει το κάτι παραπάνω και να γίνει pro ή ακόμα και semi-pro.
-
dfk ego apla thelw na sou pw pos to css se competitive epipedo eine poli ligotero pew pew kai perissotero strategic fasi apo ta games pou aneferes :) mono kai mono giati exei tin 20apli exelixi apo kathe allo fps game logo tou adagonismou
den to lew afto san cs/css 'as to lew san atomo pou exei parakolouthisei match kai games top level apo starcraft mexri kai quake.
-
Πέρα από το προφανές, το ότι η competitive σκηνή βρίσκεται σε παρακμή, είναι πολύ δύσκολο να προβλεθεί το τί θα παιχτεί σε 2 πόσο μάλλον σε 4 και 5 χρόνια. Το θέμα είναι το τί θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει (και τί μπορούμε ακόμη να κάνουμε) προς αποφυγή αυτής της παρακμής και τί κάναμε? Σπάσαμε ρεκόρ πωλήσεων ευχαριστώντας την IW, begging for moar. Ας μάθουμε από τα λάθη μας, γιατί για την όποια εταιρία σωστό = sales και λάθος = no sales.
To quakelive den eine toso prosito sto eyri koino(skillwise) etc wste na xtistei pano tou ena ygies community..
Θα μπορούσες να αναλύσεις λίγο παραπάνω αυτό?
-
dfk ego apla thelw na sou pw pos to css se competitive epipedo eine poli ligotero pew pew kai perissotero strategic fasi apo ta games pou aneferes :) mono kai mono giati exei tin 20apli exelixi apo kathe allo fps game logo tou adagonismou
den to lew afto san cs/css 'as to lew san atomo pou exei parakolouthisei match kai games top level apo starcraft mexri kai quake.
Αν και είναι off topic, θα κάνω ένα reply να διαφωνήσω. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω παίξει cs-css. Αλλά έχω την ισχυρή πεποίθηση ότι ένα game γενικά έχει σαν κανόνα ότι το πόσο skill based είναι είναι αντιστρόφως ανάλογο με το πόσο strategy based είναι. Μπορεί το cs να είναι το πιο ανταγωνιστικό game παγκοσμίως, αλλά δεν είναι δυνατόν να λες ότι έχει περισσότερη στρατηγική από games με 10πλασιους χάρτες (=maps για αυτούς που δε συμπαθούν την ελληνική :P). Είναι αναμενόμενο ότι όταν έχεις μεγαλύτερο χάρτη να έχεις περισσότερες επιλογές->more strategy based, λιγότερες προσωπικές αναμετρήσεις->less skill based.
Επί του θέματος. Για να βελτιωθεί το competitive scene χρειάζονται:
1) Κατάλληλα games, πράγμα που εξαρτάται πολύ λίγο από μας, εκτός αν θεωρείτε ότι με μπουκοτάζ τη σπάσαμε στην IW.
2) Αύξηση όσο το δυνατόν του ποσοστού των competitive gamers στο συνολικό αριθμό.
3) Καλύτερη οργάνωση σε επίπεδο teams, έτσι ώστε να διατηρούνται όσο το δυνατόν περισσότερο σταθερές αυτές.
4) Community ισχυρό, ενωμένο και ικανό να κάνει τους newcomers να νιώσουν κι αυτοί σημαντικοί και ευπρόσδεκτοι, ώστε να μπορέσει να τους δώσει τα πρώτα εφόδια για το competitive gaming.
5) Καλύτερη οργάνωση σε επίπεδο διοργανώσεων, ώστε να υπάρχουν καλύτερα κίνητρα.
-
ehm na sou pw pos to ennow PyRo...
to quake eine ena diskolo game akoma kai sto public stadio tou
to cs/css/cod4 eine ena eykolo game sta arxika tou stadia.
kai epeisis den eine pareistiko as poume...den bgenei toso fun oso vgenei ston newbie player pou lei "kavatza" "popo malaka kwsta se gamisa" "poutsaaaaaaaaa" ston filo tou pou vriskete 2 theseis pio pera.ego px xekinisa na duelarw sto quakelive kai paroti eixa sxesi me to game kai epeza apo quake 3 cpma kourastika...poli anxos na pernw items to ena to allo na exo anxos an tha parei to mega o allos na parw to red na parw to yellow na vrw to rail poli blikibliki .
-
to rail strafe to ekana me 1.5 wra prospathia :D
ontws to quakelive einai palouki giati to skill level einai uberhighz0r, apo to 1999 to idio game einai ousiastika. kai einai kai to allo. ELAXISTA kaliteros na einai enas apo esena, se ena duel tha se dialisei/exontwsei/mamisei entelws. gi'afto paizw kiriws clan arena, sketo agxos einai to duel tbh
@Cabal
krima pou den prolava ekeines tis epoxes :p ta physics tou cpma poli gamata pou epaixa ligo apo periergeia... i mean watch this (http://www.youtube.com/watch?v=zBc3-1Gbbo4#)
-
nai re file :( gamouse i epoxi quake cpma ego epeza alla tora eime 22 ara imoun bobiras tote :P
afto akrivws file...exo pexei duels me atoma pou fenete na xeroun kai nikaw 10-0 to idio ginete kai adistrofa to skill gap eine terastio...pou na pexeis me tpt coolers kai jimbos kai istories gia agrious :D
kai dfk oso gia ayta pou les den borw na sto apodeixw an den exeis pexei to game omws epeidi exo pexei to game se PARA POLI sovaro level tha meinw stin apopsi mou kai makari na borousa me kapoion tropo na sto deixw...alla an deis game se top level tha katalaveis pos afti tin stigmi to cs eine peripou 100xronia brosta se exelixi apo kathe allo game.
exo dei competitive css cs quakecpma quakelive painkiller cod4 kai cod2 kai exo pexei to 1 apo afta ta games kai ego o idios...den prospathw na vgalw to game sou katotero..imarton den yparxoun tetoia complex apo merous mou exalou elega ston zboutsaerg oti ithela na xekkinisw cod4 kai na xekinagame na pezoume apla to pc mou gamiotan apo kolo kai den ginotan launch to game :P
anyway lads peite apopseis oso pio poli boreite
filakia roufixta
-
Cabal απλα εχετε διαφερετικη εννοια στο stategy στο cs σε σχεση με το battlefield που επαιζε το dfk. Σιγουρα εχει planning, timing, spots και tactics το cs αλλα το battlefield τα ειχε σε larger (οχι απαραιτητως καλυτερο/σημαντικερο) scale.
-
sinister den diafwnw...den thelw se kamia periptosi na to pexw O GOSU PLAYER APO TO DISKOLOTERO GAME irthe na milisei stous tapeinous cod players.
apla thelw na pw pos logo adagonismou to cs/css eine poli pio aneptigmeno strat-wise se sxesi me alla fps games logo tou adagonismou.eine kai 10 xronia game ousiastika opote eine apolitws logiko.
-
o sini pistevw me kalypse sxedon se ola , den exw kati na pros8esw ektos an milisoume gia 10+ years.
-
dn kserw ti lete padws egw blepw pws to team fortess mazebei arketo koino... :)
-
dn kserw ti lete padws egw blepw pws to team fortess mazebei arketo koino... :)
ontws...alla to tf2 de stamataei na einai ena fun cartoon style fps game...
-
den exeis paiksei poly tf2 mallon <:D
-
Εγώ παιδιά αλλού εστιάζω ώστε να πώ για το μέλλον των fps. Ανεξάρτητα αν θα είχαμε ένα game που θα υποστήριζε dedicated servers ή το online του γινόταν αλλιώς, πιστεύω ότι πρέπει το fps πρέπει να περάσει σε άλλη διάσταση ώστε να μη χαθεί. Σιγά σιγά όταν κόβουμε απο ένα game τα competitive στοιχεία του, όπως φαίνεται στην εξέλιξη του κάθε game, είτε απ τις εταιρίες είτε απ τους modders, το πράγμα φθείνει. Όλα τα games τείνουν να γίνουν noob friedly, πράγμα που απο μόνο του σκοτώνει το competitive. Κάποτε στο COD πανευρωπαικά, οι καλές ομάδες ήταν πολύ λιγότερες και πολύ σπανιότερες απο τώρα. Οι καλοί παίκτες, ήταν κάτι σαν σταρς. Τώρα δεν υπάρχει αυτό. Έχει να κάνει και με το ομαδικό και με το ατομικό skill. Στο COD1, για να λες ότι είμαι καλή ομάδα, έπρεπε να είσαι στους 0-50-80- το πολύ rank. Tώρα, αν είσαι στο 300 είσαι πολύ καλός, ή τουλάχιστον έχεις μια διαφορά απ την πλέμπα. Άλλο να λιώσεις για να είσαι στους 50 κι άλλο να λιώσεις για να είσαι στους 300. Όταν το gameplay το παιχνιδιού "χαρίζει" σκιλλ αυξάνει πιθανότητες, αυξάνει την τύχη, μειώνει και την ποιότητα του τελικού προϊόντος που απολαμβάνεις. Καλά τα tactics αλλά είναι και ποιός παίζει και τα εφαρμόζει όπως πρέπει. Το να δείς ντέμος είναι ένα θέμα...το να τα κάνεις με την ίδια ακρίβεια και ευστοχία είναι ένα αλλο. Κι όμως, σήμερα αυτό γίνεται, κάποτε δε γινόταν. Μe την ίδια αποτελεσματικότητα τουλάχιστον. Άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας...
Προσωπικά έχω τόσο πολύ αηδιάσει με την απλοϊκότητα του skill incresing στα νεά fps games-mods, που περιμένω να βγεί το SW Old Republic ή το Diablo III, για να γουστάρω...gaming
Όσο για το Quake φίλε, χίλιες φορές καλύτερα ένα game να "το χεις" ή να "μη το χεις", παρά να "το χεις" στα σίγουρα...μιλάς τώρα γι ένα game, που είναι μια κατηγορία μόνο του. Εδω στο COD έχουμε γεμίσει γκόμενες, απο μόνο του αυτό λέει πολλά...με την καλή έννοια κορίτσια... :D
-
blue pios sou eipeoti sto 300rank thewrite kapia omada kali? :-\
-
Για πές μου στο 300 rank πόσους πόντους έχεις?
-
1360points :'( σιγα τα ωα :huff1:
-
meinete in topic
-
1360 ποιντς δε τα πιάνουμε κάθε μέρα κάθε ομάδα και οπωσδήποτε το θέμα είναι να κρατηθείς εκεί και να πας πιο ψηλά. Αν η πορεία σου αυξομειώνεται σαν equalizer, αυτό σημαίνει ότι το νέο gameplay έχει δημιουργήσει περισσότερες ομαδες μεν, διάτοντες αστέρες δε.