Callofduty.gr

Call of Duty => Call of Duty 4 : Modern Warfare => Topic started by: Mr zombie on November 11, 2012, 09:17:16 AM

Title: aspect ratio
Post by: Mr zombie on November 11, 2012, 09:17:16 AM
Geia sas
pws mporw na kserw poio ratio einai   katallhlotero ?apo ti e3artatai?
h einai ka8ara 8ema protimhshs tou ka8ena?
euxaristw prokatavolika :)
Title: Re: aspect ratio
Post by: minas343 on November 11, 2012, 10:25:23 AM
βασικα εξαρταται απο το πως βολευεται ο καθενας, εγω χρησιμοποιω το 4:3 επειδη τα δειχνει ολα πιο μεγαλα αλλα αν θες λιγοτερο recoil τοτε βαλε 16:9
Title: Re: aspect ratio
Post by: pancy on November 11, 2012, 12:57:16 PM
4:3

/thread
Title: Re: aspect ratio
Post by: DREAMERXZ on November 11, 2012, 01:14:12 PM
Βάζεις το aspect ratio που αναλογεί στην οθόνη σου . Τέλος .
Title: Re: aspect ratio
Post by: MrS:D^^ on November 11, 2012, 01:39:02 PM
Egw to exw auto.oti kavles exei to cod.paizw.
Title: Re: aspect ratio
Post by: sinister_evil on November 11, 2012, 02:46:37 PM
Αχ, αυτή τη συζήτηση είχα προχθές με τον sandouko.

Ό,τι μαλακία πάει και κάνει κάνας pr0, πάτε και την ακολουθείτε. Το aspect ratio το βάζεις στο native της οθόνης, όπως είπε ο dreamerxz.
Τα λοιπά, "τα δείχνει μεγαλύτερα", "έχει καλύτερα hitboxes" κτλ είναι πίπεc. Από που και ως που επηρεάζει το ratio το recoil?!

Title: Re: aspect ratio
Post by: pancy on November 11, 2012, 02:51:39 PM
rofl με wide οθονη που εχουν οι περισσοτεροι πλεον, παιζεις 4/3
ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι στο cod4 τουλαχιστον εχει μεγαλυτερα Hitboxes.
Title: Re: aspect ratio
Post by: sinister_evil on November 11, 2012, 02:53:43 PM
εννοείτε ρε δικέ μου, μου το είπε ο μπάμπης ο νυχοκόπτης!~~~1
Title: Re: aspect ratio
Post by: pancy on November 11, 2012, 02:55:17 PM
αμα πρεπει να στο πει ο μπαμπης ο νυχοκοπτης γαμισετα φιλαρακι
Title: Re: aspect ratio
Post by: sinister_evil on November 11, 2012, 03:02:35 PM
Ε, άμα χρησιμοποιείς της γνώσεις σου περί gaming και game design, και απλή λογική, και καταλήγεις πως το ratio επηρεάζει τα hitboxes και το recoil, τότε μπορεί να καταλάβει κάποιος πως ψηφίζεις Χρυσή Αυγή. Και πως δεν είναι θέμα πεποιθήσεων αλλά νοητικής (αν)ικανότητας.
Title: Re: aspect ratio
Post by: pancy on November 11, 2012, 03:09:31 PM
μην καταντας γραφικος αριστερος , δεν ειπα οτι επηρεαζει το recoil(!)   , απλα με 4:3 εχεις μεγαλυτερα hitboxes , βλεπεις περισσοτερο κρεας ρε  μανιτσα μου πως να το κανουμε τωρα...
Title: Re: aspect ratio
Post by: DREAMERXZ on November 11, 2012, 03:14:23 PM
Το ίδιο ισχύει και με 65 fov μανίτσα .
Title: Re: aspect ratio
Post by: Greek Sniping on November 11, 2012, 03:18:28 PM
ena explain tou ti akrivws einai ta hitboxes?
ty
Title: Re: aspect ratio
Post by: sinister_evil on November 11, 2012, 03:22:08 PM
To hitbox δεν είναι per pixel, ο υπολογισμός για το collision γίνεται βάση του in-game world και όχι βάση τι βλέπεις στην οθόνη σου, όπως ακριβώς και με το hit detection γενικότερα.

Έστω όμως πως είναι per pixel. Υπάρχουν 2 τρόποι να παίξεις με 4:3 ανάλυση σε wide οθόνη : ή θα έχεις μπάρες αριστερά και δεξιά ή θα κάνει strech το image. Εφόσον λες πως "omg r3 mlk fen0nte megalyterA1!!`" φαντάζομαι πως το κάνεις strech. Άκου τι πρόβλημα δημιουργεί αυτό :
Χαλάει το x/y sensitivity ratio στην κίνηση του mouse. Όταν κουνάς το mouse το μυαλουδάκι σου δεν σκέφτεται σε pixel αλλά σε αποστάσεις. Όμως λόγω του strech οι οριζόντιες αποστάσεις είναι μεγαλύτερες από τις κάθετες, και άρα στην ίδια κίνηση το mouse πηδάει περισσότερο απ' ότι αναμένεται. Αρά ρυθμίζεις χαμηλότερο sens και χάνεις από το κάθετο. Γενικά το όποιο προτέρημα έχει στο να εντοπίσεις το στόχο στην οθόνη σου, αντισταθμίζεται με το γεγονός πως είναι δυσκολότερο να το σημαδέψεις, και γίνεται χειρότερο όσο πιο διαγώνια είναι η κίνηση που κάνει.

edit
Όταν βαράς σε ένα game, οι σφαίρες δεν "βλέπουν" το model αλλά το hitbox. Επειδή για να κάνεις detect σε κάθε σημείο του model θα ήθελε πολύ επεξεργαστική ισχύ βάζεις το model σε ένα hitbox, ένα κουτί που το περιέχει, και ότι πιάνει το κουτί θεωρείτε σαν hit. Θυσιάζεις ακρίβεια για performance.
Στο cod4 έχει ~11 hitboxes, για τις διάφορες περιοχές του σώματος.
Title: Re: aspect ratio
Post by: pancy on November 11, 2012, 03:24:00 PM
οτινανε ρε
στο 65 φοβ χανεις ποσο view
+ οτι με 65  η' 80 fov οταν πας εισαι με  zoom  ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο
 :-X
Title: Re: aspect ratio
Post by: enc on November 11, 2012, 04:08:26 PM
This is why you pay attention in math class kids...

(http://i.imgur.com/Bmdjw.jpg)

Αν και είναι νομίζω λίγο advanced ο συσχετισμός μου για να γίνει κατανοητός...
Title: Re: aspect ratio
Post by: Greek Sniping on November 11, 2012, 04:16:10 PM
araxe re enc,kati xeroume apo ari8mhtikh ;D
btw poustilikia o magazatoras ;D
Title: Re: aspect ratio
Post by: enc on November 11, 2012, 04:28:24 PM
My point was just proved.
Title: Re: aspect ratio
Post by: Greek Sniping on November 11, 2012, 04:32:28 PM
My point was just proved.
hmmm..tote thn pathsa gia ta kala...pera apto 8ema twn timwn,pisteuw oti exei na kanei kai me to mege8os ths grammatoseiras pou xrhsimopoihse...efoson den einai kati apo auta,ena explain 8a htan epi8umhto :)
Title: Re: aspect ratio
Post by: enc on November 11, 2012, 04:35:08 PM
Stick to the point (aspect ratio - fov).
Title: Re: aspect ratio
Post by: Mr zombie on November 11, 2012, 04:40:17 PM
Βάζεις το aspect ratio που αναλογεί στην οθόνη σου . Τέλος .
kai pws kserw poia timh analogei sthn o8onh m?
Title: Re: aspect ratio
Post by: Greek Sniping on November 11, 2012, 04:40:56 PM
kai gw ama sou pw re file,oti nomiza oti to postares sto hahaha pics,ti 8a me peis?eixa anoixei kai to hahaha pics kai mperdeuthka...h fix hellas ftaiei ;D



Όταν βαράς σε ένα game, οι σφαίρες δεν "βλέπουν" το model αλλά το hitbox. Επειδή για να κάνεις detect σε κάθε σημείο του model θα ήθελε πολύ επεξεργαστική ισχύ βάζεις το model σε ένα hitbox, ένα κουτί που το περιέχει, και ότι πιάνει το κουτί θεωρείτε σαν hit. Θυσιάζεις ακρίβεια για performance.
Στο cod4 έχει ~11 hitboxes, για τις διάφορες περιοχές του σώματος.
An omws ena shmeio tou model exei vre8ei mesa se 2 hitboxes,kai sy purovolhseis sthn akrh enos hitbox apo auta ta 2,alla ekei pou 8a purovolhseis den 8a vrisketai praktika to model,8a to parei san hit?
Title: Απ: aspect ratio
Post by: future on November 11, 2012, 05:04:35 PM
Εε τον γρεκο τον μάιντφακερ..
Title: Re: aspect ratio
Post by: Greek Sniping on November 11, 2012, 05:36:20 PM
Epishs mia erwthsh...Me scope polles fores rixnw half-shots kai se shmeia pou 8a prepe na nai xeka8aro kill...to ping me pleon me fastpath ths forthnet einai sunh8ws 60,me minimum 50 kai max 70(exw dei kai 45 alla pio spania) se n1ping server..einai provlhma cfg h exei na paixei kapoio rolo me ton 8oruvo ths grammhs,opou einai mpolikos?sunh8ws sto lagometro den exw kapoio 8ema,sunexeia eu8eia oi grammes...mono otan sundeontai 3-4 pc sto net,ekei ta psilopinei..
Title: Re: aspect ratio
Post by: b1LLy on November 11, 2012, 07:33:06 PM
Για την παναγία έχετε κάνει το cod επιστήμη!
Title: Re: aspect ratio
Post by: sAVAZz on November 11, 2012, 08:37:07 PM
ftaiei oti eisai noobas eleutherie....
Title: Re: aspect ratio
Post by: Greek Sniping on November 11, 2012, 09:04:10 PM
ftaiei oti eisai noobas eleutherie....
Eλα να μου το αποδειξεις αυτο Κατερινη  ::)

Btw billy εννοειται πως ειναι επιστημη το cod  ;D
Title: Re: aspect ratio
Post by: b1LLy on November 11, 2012, 09:13:55 PM
Καμένοι..
Title: Re: aspect ratio
Post by: creator on November 11, 2012, 09:37:42 PM
Eλα να μου το αποδειξεις αυτο Κατερινη  ::)
kala,arakse ligo ta kubika sou man
Title: Re: aspect ratio
Post by: Greek Sniping on November 11, 2012, 09:40:37 PM
kala,arakse ligo ta kubika sou man
Γι'αυτο εβαλα το emoticon χαζουλη,σιγα μην την πω τωρα και στον SavrazZ ;D
Title: Re: aspect ratio
Post by: creator on November 11, 2012, 09:43:57 PM
Γι'αυτο εβαλα το emoticon χαζουλη,σιγα μην την πω τωρα και στον SavrazZ ;D
em ti,milame gia top player sto tetragwno pou menei
Title: Re: aspect ratio
Post by: sinister_evil on November 11, 2012, 10:51:15 PM
An omws ena shmeio tou model exei vre8ei mesa se 2 hitboxes,kai sy purovolhseis sthn akrh enos hitbox apo auta ta 2,alla ekei pou 8a purovolhseis den 8a vrisketai praktika to model,8a to parei san hit?

Αν βαρέσεις εντός οποιουδήποτε hitbox το πιάνει σαν hit ασχέτως αν έχει model εκεί.

kai pws kserw poia timh analogei sthn o8onh m?

Το αναφέρει στο manual της οθόνη ή πιο απλά το καταλαβαίνεις από τη native ανάλυση. π.χ. 1680x1050 είναι 16:10 aspect ratio.
Title: Re: aspect ratio
Post by: MrS:D^^ on November 11, 2012, 11:03:12 PM
(http://media.tumblr.com/tumblr_mad0l06i351rp0xg4.jpg)
Title: Re: aspect ratio
Post by: Mr zombie on November 12, 2012, 08:30:08 PM
Αν βαρέσεις εντός οποιουδήποτε hitbox το πιάνει σαν hit ασχέτως αν έχει model εκεί.

Το αναφέρει στο manual της οθόνη ή πιο απλά το καταλαβαίνεις από τη native ανάλυση. π.χ. 1680x1050 είναι 16:10 aspect ratio.
kati teleutaio...pote xrhsimopoiw auto aspect ratio kai ti symvainei an de valw timh pou analogei sthn o8onh m?(px an valw st 1680x1050 4:3 ratio)
Title: Re: aspect ratio
Post by: Greek Sniping on November 12, 2012, 09:29:27 PM
To hitbox δεν είναι per pixel, ο υπολογισμός για το collision γίνεται βάση του in-game world και όχι βάση τι βλέπεις στην οθόνη σου, όπως ακριβώς και με το hit detection γενικότερα.

Έστω όμως πως είναι per pixel. Υπάρχουν 2 τρόποι να παίξεις με 4:3 ανάλυση σε wide οθόνη : ή θα έχεις μπάρες αριστερά και δεξιά ή θα κάνει strech το image. Εφόσον λες πως "omg r3 mlk fen0nte megalyterA1!!`" φαντάζομαι πως το κάνεις strech. Άκου τι πρόβλημα δημιουργεί αυτό :
Χαλάει το x/y sensitivity ratio στην κίνηση του mouse. Όταν κουνάς το mouse το μυαλουδάκι σου δεν σκέφτεται σε pixel αλλά σε αποστάσεις. Όμως λόγω του strech οι οριζόντιες αποστάσεις είναι μεγαλύτερες από τις κάθετες, και άρα στην ίδια κίνηση το mouse πηδάει περισσότερο απ' ότι αναμένεται. Αρά ρυθμίζεις χαμηλότερο sens και χάνεις από το κάθετο. Γενικά το όποιο προτέρημα έχει στο να εντοπίσεις το στόχο στην οθόνη σου, αντισταθμίζεται με το γεγονός πως είναι δυσκολότερο να το σημαδέψεις, και γίνεται χειρότερο όσο πιο διαγώνια είναι η κίνηση που κάνει.

edit
Όταν βαράς σε ένα game, οι σφαίρες δεν "βλέπουν" το model αλλά το hitbox. Επειδή για να κάνεις detect σε κάθε σημείο του model θα ήθελε πολύ επεξεργαστική ισχύ βάζεις το model σε ένα hitbox, ένα κουτί που το περιέχει, και ότι πιάνει το κουτί θεωρείτε σαν hit. Θυσιάζεις ακρίβεια για performance.
Στο cod4 έχει ~11 hitboxes, για τις διάφορες περιοχές του σώματος.

diavase auta pou leei mwre....em kaneis kai topic,eisai kai tempelhs sto na diavaseis auta pou sou grafoun..ffs
Title: Re: aspect ratio
Post by: sinister_evil on November 12, 2012, 09:34:37 PM
Πάντα χρησιμοποιείς auto εκτός αν δεις πως το auto δε δουλεύει σωστά, σου βάζει δηλαδή άλλο ratio. Αν έχεις λάθος ratio ή σου κόβει μέρος της οθόνης αριστερά-δεξιά και βλέπεις μαύρες μπάρες ή σου κάνει strech το image οριζόντια και επομένως είναι παραμορφωμένο και, παράλληλα, σου χαλάει σχετικά το mouse sensitivity.
Title: Re: aspect ratio
Post by: Mr zombie on November 12, 2012, 10:39:20 PM
diavase auta pou leei mwre....em kaneis kai topic,eisai kai tempelhs sto na diavaseis auta pou sou grafoun..ffs
e sorry eixa molis 3ypnhsei otan t diavasa k den eniw8a