Η ερώτηση είναι απλή και περιλαμβάνει όλες τις διαθέσιμες επιλογές ενώ αφορά ακόμη και τους μικρούς (βλ. ανήλικους) φίλους μας.
Το poll θα διαρκέσει για περίπου ένα μήνα (μέχρι και την ημέρα των εκλογών και πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων), τα αποτελέσματα θα είναι ορατά σε κάποιο μέλος μόνο κατόπιν ψηφοφορίας, έχετε τη δυνατότητα μίας μόνο επιλογής αλλά και τροποποίησης της επιλογής αυτής. Προφανώς, πρόκειται για "μυστική" ψηφοφορία και κανένας δε θα σας πάρει το κεφάλι για την επιλογή σας.
Πιο πολύ για να ικανοποιήσω την περιέργειά μου το άνοιξα το θέμα, γι' αυτό και κάνω την αρχή ώστε να μη ντραπούν οι "πρώτοι".
Σε περίπτωση που διαπιστώσω πολλά άκυρα / λευκά ή αποχή, θα παραθέσω τον εκλογικό νόμο. Μπορείτε να σχολιάσετε ό,τι γουστάρετε εντός των γνωστών και μη εξαιρετέων επιτρεπτών ορίων της κοινότητας (τουλάχιστον, αυτό σκοπεύω να κάμω εγώ).
Let the flame burn us down.
Added.
By the way, για ποιο λόγο πιστεύεις ότι δεν πρέπει να ψηφίσεις και ότι έχεις περισσότερα να αποκομίσεις από την αποχή σου παρά από τη συμμετοχή σου;
“I hate the indifferent. I believe that living means taking sides. Those who really live cannot help being a citizen and a partisan. Indifference and apathy are parasitism, perversion, not life. That is why I hate the indifferent.
The indifference is the deadweight of history. The indifference operates with great power on history. The indifference operates passively, but it operates. It is fate, that which cannot be counted on. It twists programs and ruins the best-conceived plans. It is the raw material that ruins intelligence. That what happens, the evil that weighs upon all, happens because the human mass abdicates to their will; allows laws to be promulgated that only the revolt could nullify, and leaves men that only a mutiny will be able to overthrow to achieve the power. The mass ignores because it is careless and then it seems like it is the product of fate that runs over everything and everyone: the one who consents as well as the one who dissents; the one who knew as well as the one who didn’t know; the active as well as the indifferent. Some whimper piously, others curse obscenely, but nobody, or very few ask themselves: If I had tried to impose my will, would this have happened?
I also hate the indifferent because of that: because their whimpering of eternally innocent ones annoys me. I make each one liable: how they have tackled with the task that life has given and gives them every day, what have they done, and especially, what they have not done. And I feel I have the right to be inexorable and not squander my compassion, of not sharing my tears with them.
I am a partisan, I am alive, I feel the pulse of the activity of the future city that those on my side are building is alive in their conscience. And in it, the social chain does not rest on a few; nothing of what happens in it is a matter of luck, nor the product of fate, but the intelligent work of the citizens. Nobody in it is looking from the window of the sacrifice and the drain of a few. Alive, I am a partisan. That is why I hate the ones that don’t take sides, I hate the indifferent.”
hahaha οπωσδήποτε όχι... Αλλά ακούω ότι ένα (πάλαι ποτέ) μέλος του κομμιούνιτι κατεβαίνει στην Αγ. Παρασκευή. Δεν ξέρω με ποια κίνηση / παράταξη, ξέρω ότι είναι ένα αξιόλογο παλικάρι που σίγουρα για όσο μιλούσαμε είχε τα μυαλά του εκεί που πρέπει (ελπίζω και υποθέτω ότι ακόμη τα έχει).
LETS FUCKIN GO POTAMI,WISH US GOOD LUCK BOYZ.
ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΤΕ?
Δεν βρίζουμε λέμε, δικαίωμα έχουν να ψηφίζουν ότι θέλουν .
join the club m8pou kanw aithsh??
https://www.youtube.com/watch?v=WH2Ok_h43DI (https://www.youtube.com/watch?v=WH2Ok_h43DI)
@ sextas exipno paidi eisai den tha exigiso poli pisteuo na piaseis poioi einai o xoros pou anikeis kai esiρε camel να σου πω πως το βλεπω..
apoxi= https://www.youtube.com/watch?v=NUHk2RSMCS8 (https://www.youtube.com/watch?v=NUHk2RSMCS8)
(anaferomai sigkekrimena ston sexta)
epeidi akrivos xereis oti oi ekloges den tha allaxoun kati pros tin kateuthinsi pou theloume na doume stin koinonia
epeidi akrivos xereis oti an oi ekloges allazan kati tha itan paranomes
epeidi stin periptosi pou pas na psifiseis i psifo sou den tha einai enapothesi tis protovoulias sou se allous kai den tha anapafteis
epeidi akrivos tha eisai ston dromo gia na diekdikis ta simferonta sou kai ton zoi sou
gia ayto akrivos sou leo oti i apoxi den einai lisi(politiki praxi) tou parontos
theloume anthropous san kai esena na kathorizoun to politko xarti kai oxi tipous "ntaxi evgala tin ipoxreosi"
kathos exontas esena den tha apalipsoume tous allous alla meionotnas tin dinami tis psifou tou ilithiou.
gt kaka ta psemata pera apo to parakratos kai ta loipa ston dromo, episima oi astikes kiverniseis epireazontai arketa apo ta noumera pou exoun kai tin exousia pou mporoun na askisoun(ama to parexigiseis mporo na to analiso parapano tin teleutaia protasi).
eimai loipon tis apopsis na prospathisoume na aminthoume me opoia mesa exoume esto kai meso astikon diadikasion mexri na sikrotisoume mia taktiki antidrasis, para na to afisoume na gigantonete na exouthenonei ton lao kai somatika kai psixika, vadizontas se epikindina monopatia opou se kapoia fasi na min mporoume na sikosoume oute kan to kefali mas.
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*