Callofduty.gr
Off-Topic Category => Games that aren't CoD! => Topic started by: Cgd on October 09, 2015, 01:38:06 PM
-
(http://www.youtube.com/watch?v=ga-Kh4-7gc4#ws)
Το παιχνίδι είναι τελείως "κονσολιά". :)
-
Ναι αλλά είναι Star Wars.
Seriously though, πως είναι από άποψη "παρέας". Θυμάμαι στα τελευταία BF ήταν δύσκολο να βρεθείς με φίλους στο ίδιο side σε server, να μην σας πηδήξει κάνα autobalance κτλ.
-
Από παρέα εντάξει είναι δεν μας έχει κάνει autobalance όσο παίζουμε μέχρι τώρα.
Έχει χαβαλέ, άλλα το βρίσκω πολύ βαρετό, πολύ repetitive.
Δεν έχει squad όπως το BF, μπορείς να κάνεις spawn πάνω σε έναν παίχτη μόνο, και ας είστε 5 άτομα party. Και πέραν από το spawn στον φίλο σου, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα άλλο μαζί του - ούτε να τον κάνεις revive, ούτε να του δώσεις health, armor, ammo κτλ.,
Οπότε από teamwork δεν έχει κάτι, πέρα από το να προχωράτε όλοι μαζί, που είναι από μόνο του δύσκολο γιατί δεν μπορείς να κάνεις spawn στους υπόλοιπους, μόνο στον ίδιο έναν παίχτη από το party.
-
Μου θυμίζει λίγο spawn στον squad leader που είχε το BF2 και ήταν καλύτερο mechanic, imo. Αλλά δεν έχει κανένα άλλο interaction; Ούτε planned feature;
-
το battlefield ειναι πολυ αργο μπροστα στο star wars,το gameplay ειναι fun imo,αλλα max να το παιξεις 2-3 βδομαδες,μετα στο ραφι :D
-
Άσχτετο :
Γενικά δεν βλέπω νέα games τα οποία να κρατάνε. Άντε κάνα ψευτοcompetitive τύπου csgo.
Το θέμα είναι αν φταίνε τα games ή οι παίχτες.
Π.χ. Titanfall. Ιt was all the hype, σχεδόν dead 6 μήνες αργότερα.
Evolve. Παρομοίως.
Ήταν κάποιο απ' τα 2 κακό game, συγκριτικά με άλλα προηγούμενα; Niet. Γιατί δεν κάθησε ο κόσμος να τα παίξει περισσότερο; Γενικά κοίταζα διάφορα multiplayer games, απ' το library στο Steam, και είναι dead μερικά χρόνια μετά το release. Παλιότερα τα games είχαν active multiplayer για χρόνια, και δεν αναφέρομαι σε κάτι καμμένους, μιλάω γενικά είχε κόσμο.
Τα ηλίθια sequel κάθε 1-2 χρόνια έχουν καταστρέψει το life cycle των παιχνιδιών.
Έχει πεθάνει και το community gaming, δηλαδή παλιότερα σε κάτι σιχαμάρες με CoD, σηκώναμε έναν AvP server και το πουτσίζαμε μερικές μέρες. Πλέον, χωρίς dedicated servers και πιο "χαλαρά" communities είναι δύσκλο να οργανώσεις τέτοια πράματα.
-
Μα το competitive,ειναι που εχει κρατησει το cs:go ζωντανο..και επειδη υπαρχουν 20 ατομα που ασχολουνται για το συνολο,οπως κανατε κι εσεις στο cod..οταν δεν υπαρχει competitive,το πιου πιου το βαριεσαι καποια στιγμη..
ps.το τελευταιο οσον αφορα .gr players.
-
Aυτή η εντύπωση πως το csgo το κρατάει το competitive play δεν ξέρω πως σας έχει κάτσει.
Το csgo έχει ~300k average τη μέρα και βαράει 700k peak (http://steamcharts.com/app/730). Όλοι αυτοί είναι competitive players; Στο matchmaking ζήτημα να έχει μερικές χιλιάδες players ανά πάσα στιγμή. Πες πως 4x τόσοι είναι ήδη σε game. Πάλι δε φτάνεις ούτε το 1/3 του average, πόσο μάλλον του peak.
Αν πέθαιναν αύριο όλοι οι competitive players, πάλι θα είχε ~200k άτομα το csgo, που θα παίζαν τίποτα quakestyle, 24/7 dust2 και σε τίποτα idle servers να farmάρουν drops.
ΒΤW, το csgo όταν βγήκε παίζει να είχε max 70k players, στις καλές φάσεις. Competitive-wise ήταν το ίδιος game και δε το έπαιζαν. Το bam το έκανε όταν έβγαλαν τα item drops, και πλακώσαν όλοι οι farmers.
-
a better explanation? 1...2....
This paint goes to Mr. with the white hat!
-
Κλαίω.
http://www.pcgamer.com/star-wars-battlefront-will-not-support-in-game-voice-chat/ (http://www.pcgamer.com/star-wars-battlefront-will-not-support-in-game-voice-chat/)
-
(http://www.youtube.com/watch?v=s9JEjFApNQw#ws)
-
Έτσι είναι όταν προσπαθείς να balanceάρεις το fluff με το gameplay.
Mπορώ να πω πως μια ιδέα με καύλωσε.
-
Μου θυμίζει λίγο GunGames (http://gungamesz.com/gun-games/raze-3)
-
ειναι fun
-
I know this!!! Super!!! :P :P :P