Xronia polla kai kali xronia se olous mas.
An kai apo pleuras Greek COD Community, ta pragmata den einai toso en8aryntika. Prin apo 4, - isws kai na kanw la8os - xronia, pou piasame to COD (1) sta xeria mas, to mellon twn action FPS games sti xwra, fantaze omixlwdes ews skoteino. Apo tis 7-8 clans tou Mohaa, 3 meinane na aksiopoihsoun ena neo game pou genni8ike ekeini tin epoxi. GRe - Non - 222. Ok, ekeini tin epoxi genni8ikan dystyxws gia mas kai ta MMporg games kai o antagwnismos megalos. Yperisxysan ta 2a. Oi 3 "tapeines" clans, piran i ka8emia to dromo tous sto clanbase, me to afilokseno ping twn 110 kai pano, kai stin poreia emfanistikan ki alles pio erasitexnika drastiriopoiimenes sto xwro tou COD. Sti8ike apo pion allo, ton Assvas, enas Publicoulis, kati sa to kafeneio tou xwriou ena prama, na mpainoume ekei na vgazoume ta matia mas prin tis ores tou clanbase kai deila deila kaname kapoies gnorimies me 2-3 clans pou emfanistikan. AE86-Darth k.a. pou de 8ymamai twra (Re malakes, ta lew kala, i me piran ta xronia?). Gia peripou enamisi xrono+ arxise na diafainetai ena mikro community. Paizame kai kana ksylo metaksy mas, etsi gia xavale. Ta MMPORG, trogane kosmo, wstoso. Kai tsoup na to COD2. Kai tsoup nasou kai mia ntouzina clans kai freelancers ap to pou8ena. Kai nasou kai ta ESL, nasou kai ta ONC, ta LAN, ta 2 Helexpo Lan kai kosmos sto forum kai koukla i Maritsa. OMG kai FFS diladi. Pws eginan ola ayta ti etrekse? Pou eisastan sto COD1 kai emfanistikate sto 2? Ir8e kanas asfalistis spiti sas kai mazi me tin asfaleia sas ekane dwro to COD2? I to vrikate stin efimerida tou patera sas katw ap ti zelatina mazi me ton Ependyti? Kai ok, giati enw toso eukola paratisate tis consoles i opoiodipote allo game gia na paiksete auto, to parakseno me kati Fasistaria epanw kai svastikes, giati allo toso eukola de paratate ayto gia to 4? De vgazo noima. Na pw oti paizete akoma to 2, ok. Alla den akouw kai tpt gia na sigoureytw. Oute vlepo. Sto forum toulaxiston. Peite kana neo exei psofisei to forum. Ti kanei to 2 kala einai?. Re, mpas kai vrikate tpt gomenes kai sas piran ta myala? Kala kai meis agapisame alla de kaname etsi? H tin eidate neogiapides me 3koumpo koustoumi, dermatino xartofylaka kai yfos paramy8i? Re malaka Zbou vale tis fones re. Ap oti fainetai gyrname pisw pali sto 2003 :/
Me to COD4, oi 3 arxikes clans synexizoun san ta kounelia tis Duracell syn tous iX, 4, syn tous Kranidiotes, 5, to dromo pros ton polemo mexris esxatwn, enantia stin apomonwsi kai ton afanismo tou eugenous autou a8litikou eidous.... Oi ypoloipoi pou sto peos eiste? Toso sovara pirate ton eyato sas me to COD2 diladi? H fasi einai oti an den gnorizomastan kai proswpika metaksy mas, meta ap ola osa mas prosfere to COD2, kai eimastan apla dyadikoi ari8moi sto diadiktyo, de 8a sas ta zaliza twra. Oute meres pou einai euxomenoi se kati kalytero gia tis zoes tis tyxes kai ta 8elw mas, na min euxomaste kai stin parea ayti pou dimiourgisame me mia fainomenika kali ximeia, ta kalytera. Tespa na eiste oloi kala, opou ki an eiste oti ki an kanete.