Pros tous 2 paraponoumenous, Ston prwto filo, An klepseis, de ksereis oti einai lathos? prepei na sto pei kapoios h eisai mikro paidi? Kai me to yfos sou de kerdizeis kati, de ftaiei o Kerst/enc proswpika gia to ban pou efages, opoios admin k na tan efkairos to IDIO ban tha erixne.
Einai sa na baineis sto ghpedo pou paizoun bala ta paidia ths geitonias k na travas ena vole stelnontas th bala sth taratsa ... k na les a sas to xalasa to game? de to ksera... dioti otan usareis to glitch, xalas to game twn rest ston server mazi me ta nevra tous. Ara kapou ekei se rwtw egw, ekeinh th stigmh pou kaneis to glitch, perniese esy gia magas kai eksypnos?
Dystixws eite aresei eite oxi aftos o server NAI exei afsthro policy pou sth telikh einai idio me to policy twn perissoterwn pub server tou ekswterikou.
Kai egw an ebaina vrady piwmenos k glitchara , to ban mou tha to trwga, tha ekana thn aftokritikh mou k tha katalavaina. To na koveis mia kakh synh8eia den einai kati efkolo.
Gia ton Smigol, file mou exeis ss? H demo pou ta dixnei afta? To na milas ston aera xwris apodikseis einai anousio kai atopo. Mporei na einai opws ta les, alla nomizw pws osoi exoun bei sth thesh tou admin se afto to portal einai wrimoi kai de kanoun kataxrhseis. Xwris afto na apokliei to endexomeno kapote na exoume tetoio peristatiko, gia afto k yparxei to forum.
Ean exeis apodikseis postare tes gia na praksoume analogos, alliws swpase.
P.S Twra eida thn apanthsh tou kerst pou dixnei oti mallon alloi exoun nevra kai prodikazoun xwris na rwthsoun prwta.