Author Topic: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer  (Read 13285 times)

Unsto

  • DV zombie
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer
« Reply #45 on: October 06, 2009, 03:13:22 PM »
@zbou: Και ο top/"pro" player νομιζει οτι η γνωμη του τυχαιου cb player δεν εχει αξια.

@dfk_7677: Στο sd σιγουρα δεν ειναι μονο aim και reflex το skill, η τακτικη ειναι εξισου σημαντικη. Μπορεις να κερδισεις και με λιγοτερο aim/reflex.

P.S. Ναι δεν εχω aim και ειμαι αργος.
« Last Edit: October 06, 2009, 03:18:51 PM by Unsto »

zbouaerg

  • Administrator
  • DV zombie
  • braindead
    • Towers open fire.
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer
« Reply #46 on: October 06, 2009, 03:30:24 PM »
Μήτσο, όσον αφορά το "δημοψήφισμα", ο κόσμος που παίζει promod είναι απλά ένα ποσοστό των ατόμων που παίζουν το game, με πολύ περισσότερους να παίζουνε ranked pub. Επίσης δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση πως το skill μου (και όλων αυτών που παίζουν κάποιο καιρό σοβαρά) το έχει φτάσει κάποιος που παίζει τρεις μήνες στον 222 με ενα aku και σκοτώνει κόσμο. Ούτε καν το public skill, πόσο μάλλον το κανονικό skill (βλέπε σοβαρός ανταγωνισμός).
To skill, ρε ελεεινοί τύποι, δεν είναι ούτε το aim ούτε το reflex. Αυτό είναι το pewpew aim skill. Στο CoD4 εν προκειμένω, πολύ μεγαλύτερη σημασία έχει ο χειρισμός του model, η αίσθηση του map και τα rotations και η συνολική κίνηση της ομάδας.
Στο 1v1 που λες, dfk, εξαρτάται τι εννοείς. Αν είναι actual 1v1 και έχουν κι οι δύο παίκτες εξίσουν ισχυρό κίνητρο για να κερδίσουν, τότε στις πολύ περισσότερες περιπτώσεις θα κερδίσει ο καλύτερος παίκτης και όχι λόγω reflex ούτε aim. Επίσης από που βγάλατε το συμπέρασμα πως το να χειρίζεσαι το spray δεν απαιτεί skill; Τέτοιες μικροδιαφορές φτιάχνουν φαράγγια διαφοράς skill ανάμεσα σε παίκτες, τους οποίους όμως στα reply σας τους μαζεύετε σ' ένα και μοναδικό group.
Κοσμά, το τελευταίο σου σχόλιο είναι, νομίζω, κρετινίστικο :-Π. Καταρχάς, μιλάω για το cod4 συγκεκριμένα. Δεύτερον, ακόμα και στο operation flashpoint λογικά οι καλύτεροι κινούνται πιο γρήγορα, έστω κι αν μιλάμε για εισβολή στρατού κι όχι για rush. Τρίτον, εδώ δεν παίζουμε προσομοιωτές μάχης, παίζουμε πίου πίου ντάματζ. Τέταρτον, όλα τα αληθινά δημοφιλή FPS είναι τύπου cs/cod ή τύπου q3/unreal.

ougk

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer
« Reply #47 on: October 06, 2009, 04:07:09 PM »
Τοτε zbou εχεις απλα διαφορετικη αποψη για το skill απο μενα. Για μενα skill ειναι κατι που σου επιτρεπει να παιζει καλα ενα οποιοδηποτε παρομοιο game. ΠΧ το aim, το dodge, reflex ισως, feelability υπο πιεση. Αυτα τα παιρνεις απο το cod1 τα πας στο cod2 παιζεις λιγο cs source ενδιαμεσα και κανα φιλικο quakeακι. Το ιδιο aim θα εχεις απο το ενα στο αλλο game. Προφανως μπορει να θελει λιγο συνηθεια το recoil αλλα κλαην μαην.
Το ποιος κατεχει ενα συγκεκριμενο game ειναι αλλο θεμα. Αν παρεις δυο ιδιου skill (see sin3vils definition of skill) q3a και cpma players θα δεις οτι ο καθενας στο game του εχει το πλεονεκτημα λογω μικροδιαφορων απο το movement μεχρι το weapon switch. Οταν ομως τους βαλεις να παιξουν americas army και τους δυο για πρωτη φορα θα εχουν μια ιδια αποδοση περιπου.
Το θεμα ειναι το σημειο που το "game skill" επηρεαζει την αποδοση του παιχτη σε σχεση με το skill (see sin3vils definition of skill). Στο cod4 (που και συ το παραδεχτηκες) παιζει μεγαλυτερο ρολο το game skill και αυτο ειπα προηγουμενως : οτι μολις βγει το mw2 θα δεις μεγαλες διαφορες στις καταταξεις των skillzεριων.
Το competitive ειναι competitive ασχετως game. To εντυπωσιακο ειναι σχετικο βεβαια. Προσωπικα μου φαινεται πιο εντυπωσιακο ενα απλο ArmA demo που δειχνει κατι παπαρους να κρατανε ενα φρουριο παρα ενα cod4 fragmovie με 10 random αζουμες, 4 random σουβλακια, ενα random +20 απο nade και κατι πουτσοcover ενος x long απο ak ενω rushαρουν σα μαλακες 3-4 κακοι. Εκει απλα με εντυπωσιαζει η κωλοφαρδια μερικων.

Στο 1v1 που ειπα εννοουσα ενα υποτιθεμενο confrontation 2 τυπων χωρις καποιος να εχει καποιο φανερο πλεονεκτιμα (πχ να βαραει απο cover) το οποιο αν κανεις save και replay 100 φορες θα δεις οτι ο πιο skilled player δεν pwnαρει τον αλλον (δεδομενου οτι και ο αλλος εχει καποιο επιπεδο). Παραλληλα ακομα και σε ενα 1v1 match σαν αυτα που παιζει ο tyranos μπορει να κερδισει εν τελει ο skillz0r αλλα ο αλλος να του εχει παρει rounds. Σε ενα πιο skill based game πχ quake τα duels μεταξυ ανισου skill players ληγουν ξερω γω 30-0.

ΒΤW δεν διαφωνω οτι το cod4 ειναι γρηγορο και πρεπει να παιζεται γρηγορα. Με ξερεις πως παιζω και με τι, πως ειναι δυνατον να διαφωνουσα. Διαφωνω ομως πως το νοημα ειναι το rush. Ειναι σα να λες οτι η ομαδα με καλο rusher γαμαει και το fragmovie του rusher ειναι καλυτερο απο του AK. Εγω λογω πρακτικου inactivity των ομαδων που ημουν/ειμαι καθως και γενικης γκαντεμιας βλεπω οτι χωρις την σωστη υποστηριξη απο την υπολοιπη ομαδα ο rusher δεν κανει τιποτα. Το νοημα επομενως ειναι στο σωστο και timed plan και συνεργασια της ομαδας και οχι σε καποια συγκεκριμενη μοναδα ή playstyle.

MexiCola

  • CoD.gr Admin
  • DV zombie
  • AMHTDWAMHTD
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer
« Reply #48 on: October 06, 2009, 05:09:22 PM »
Μήτσο, όσον αφορά το "δημοψήφισμα", ο κόσμος που παίζει promod είναι απλά ένα ποσοστό των ατόμων που παίζουν το game, με πολύ περισσότερους να παίζουνε ranked pub. Επίσης δεν πιστεύω σε καμία περίπτωση πως το skill μου (και όλων αυτών που παίζουν κάποιο καιρό σοβαρά) το έχει φτάσει κάποιος που παίζει τρεις μήνες στον 222 με ενα aku και σκοτώνει κόσμο. Ούτε καν το public skill, πόσο μάλλον το κανονικό skill (βλέπε σοβαρός ανταγωνισμός).
To skill, ρε ελεεινοί τύποι, δεν είναι ούτε το aim ούτε το reflex. Αυτό είναι το pewpew aim skill. Στο CoD4 εν προκειμένω, πολύ μεγαλύτερη σημασία έχει ο χειρισμός του model, η αίσθηση του map και τα rotations και η συνολική κίνηση της ομάδας.
Στο 1v1 που λες, dfk, εξαρτάται τι εννοείς. Αν είναι actual 1v1 και έχουν κι οι δύο παίκτες εξίσουν ισχυρό κίνητρο για να κερδίσουν, τότε στις πολύ περισσότερες περιπτώσεις θα κερδίσει ο καλύτερος παίκτης και όχι λόγω reflex ούτε aim. Επίσης από που βγάλατε το συμπέρασμα πως το να χειρίζεσαι το spray δεν απαιτεί skill; Τέτοιες μικροδιαφορές φτιάχνουν φαράγγια διαφοράς skill ανάμεσα σε παίκτες, τους οποίους όμως στα reply σας τους μαζεύετε σ' ένα και μοναδικό group.
+1 Zbou lifesaver γράφεις ό,τι βαριέμαι να γράψω.Αλλά θα προσθέσω και εγώ
κάποιες άλλες λεπτομέρειες που όμως κάνουν τεράστια διαφορά.

Tα γράφω άτακτα όπως μου κατέβουν:


1.POSITIONING

Yπάρχουν spots που είτε είναι καλό να τοποθετείσαι είτε όχι.
Mε την εξής έννοια: Βρίσκονται 2 ισότιμου skill παίκτες και ο 1 είναι σε ¨fail spot¨ σαφώς ο 2ος ΠΙΝΕΙ.Θα μου πείτε λογικό.. θα σας πω.. δεν τα νιώθουν όλοι τα FAIL + GOOD spots.
Some skill gap created.

Sini wrote
Quote
εχουν μπει καλα στη λογικη του game με nades, spots και timing.

2.TIMING
Sini δε νομίζω να είναι κάτι τόσο ασήμαντο το timing ώστε να το προσπερνάμε έτσι απλά.
To timing καθορίζει βασικούς παράγωντες του individual και οχι μόνο, skill.
Timing στο πότε θα κινηθείς (Αφού πέσουν κάποιες nades, αφου δεις το minimap ότι είναι κάποιο μέρος clear, πολλές φορές δεν αξίζει να προδόσεις τη θέση σου αν δεις 1 αντίπαλο και ίσως να κινηθείς όταν έχεις πιο πολλούς στόχους) το PREFIRE επίσης ΠΟΛΥ βασικό που ουσιαστικά έχει να κάνει με το TIMING + το να ακούς τον αντίπαλο και να προβλέπεις ΑΚΑΡΙΑΙΑ την κίνηση που θα κάνει.
ΣΙΓΟΥΡΑ ούτε τα παραπάνω τα νιώθουν όλοι.-
Some more skill gap created.

3.RUSH ANTI-RUSH
Το rush/push είναι BIG DEAL παίδες. Όπως επίσης το να ΣΤΑΜΑΤΑΣ καλούς rushers.
Γιατί; Γιατί πολύ απλά πρέπει να προλαβαίνεις να παίρνεις κάποιες θέσεις στο map 1ος!
Αλλά δεν είναι τοσο γελοίο όπως το παρουσιάζετε τύπου jump´n´spray.
Μιλάω για cb επίπεδο (αν και στον public που πέφτουν 800 nades+bullets είναι σχεδόν ακατόρθωτο σε μερικά maps.)
Δεν είναι εύκολο να περνάς πρίν τις nades, να κοιτάς που σκάνε, να δρας ανάλογα με τo που παίζουν οι αντίπαλοι, αν αργήσεις θα έχει φτάσει ήδη ο αντίπαλος, τι κάνεις? τα πίνεις ή μηπως βρίσκεις εναλλακτική πορεία στη μέση της διαδρομής ανάλογα με τα dots του minimap? E?
ΙΜΟ o aku rusher πρέπει να σκέφτεται και να δρα δημιουργικά, έξυπνα και ακαριαία.
Δεν μπορείς να κάνεις συνέχεια το ίδιο.
Μπορεί να κάνεις το πιο τέλειο και γρήγορο rush, αλλά οι αντίπαλοι να έχουν την πιο fast nade EVER και αν την περιμένεις τα πίνεις από τον αμυνόμενο του τομέα που rushaρεις.
ΕΚΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
ΕΚΕΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ TEAMWORK! Να μην περάσει ο αμυνόμενος του τομέα.
Ούτε αυτά τα νιώθουν όλοι.
Αλλά και να τα νιώσει κάποιος, πρέπει να τα κάνει πράξη αφού τα πιει 10 ή 1000 φορές ανάλογα με την αντίληψη του καθενός και αποφύγει τα FAIL routes, τα οποία μπορεί να διαφέρουν ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ.
Αλλά και πάλι αν δεν έχεις το κατάλληλο support από το team όσο skilled και να είσαι δεν κάνεις όργια.
Παρατηρώ τον εαυτό μου να παίζω σε Mixed pcw και ασυναίσθητα παω να κάνω πράγματα που κάνω με την ομάδα.. ΔΕ ΒΓΑΙΝΟΥΝ
Αν δεν έχεις tAKR1DAC από πίσω :D δε γίνεται ρε παιδί μου που να χτυπάς τον ΚΩΛΟ ΣΟΥ.
EVEN more skill gap created.

4.AWARENESS
To να παρατηρείς που είναι οι αντίπαλοι ανα πάσα στιγμή όσο το δυνατόν περισσότερο.
Ποιοί είναι down, ποιοί ζούνε, προς τα πού μπορεί να κινήθηκαν?
ΦΟΒΕΡΟ ΙNDIVIDUAL skill που ΔΕΝ το έχουν όλοι και βασίζεται και στα reports του υπόλοιπου team.

Ανέφερα 4 πράγματα που μου ήρθαν ΤΩΡΑ στο νου μου.
Και νομίζω ότι η κατοχή ή οχι αυτών των χαρακτηριστικων δημιουργούν πολλά επίπεδα skill.
KAI ΠΟΛΥ SKILL GAP.

Άρα το skill δεν είναι ΜΟΝΟ aim&reflex.

@dfk: imo το aim μετράει σε 1v1.ΠΟΛΥ.
Δε σας έχει τύχει να sprayαρετε πάνω στον αντίπαλο και να του κάνετε το περίγραμμα αντί να τον κατεβάσετε?
Πιστεύω πως ναι.
Λοιπόν υπάρχουν παίχτες που δεν το αφήνουν στην τύχη αυτό.
ΚΑΝΟΥΝ AIM DOWN σε 2 δέκατα του δευτερολέπτου, που λέει ο λόγος, σημαδεύουν ΚΑΛΑ και σε κατεβάζουν.Και εσύ δεν προλαβαίνεις να δεις τι έκανε ΟΥΤΕ ΣTO DEMO TOY.
Well excuse me, αλλά αυτό είναι SKILL.

Άσε που σε μεγάλο επίπεδο ο άλλος μπορεί να φτάσει πίσω σου και να μην πάρεις πρέφα τίποτα και να μη βρεθείς ΠΟΤΕ 1v1 και όλα αυτά χάρη στο teamwork που θα επιτρέψει στον RUSHER να φτάσει πίσω σου.
« Last Edit: October 06, 2009, 05:29:47 PM by MexiCola »
allergic to stupid~


Darius [10:12:54]: worth it
Jax [10:12:55]: lol 2 for 1?
Darius [10:13:02]: dude ur retard i play fking darius
Darius [10:13:06]: and u think i can do simple math?

stEWIE

  • DV zombie
  • ostouhc
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer
« Reply #49 on: October 06, 2009, 06:01:57 PM »
zbou & mexicola +1  :D :D :D :D :D

Nα τους ακουτε .... ξερουν τι λενε! *_*

« Last Edit: October 06, 2009, 06:04:37 PM by stEWIE »
One day when we 're far away
from everything that hurts,
♫ drink wine and screw is
all we 'll do ♫
every day

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer
« Reply #50 on: October 06, 2009, 06:04:38 PM »
MXC διευκρινισα τι θεωρω εγω skill. Το timing φυσικα ειναι σημαντικο, απλα ειναι spot, map και game related (απο το πιο σημαντικο στο λιγοτερο). Το timing που εχει ο X player στο Y spot του Ζ map δεν θα το εχει οταν παιξει ενα αλλο spot, σε αλλο map ποσο μαλλον σε αλλο game.

Τωρα το spray skill προσωπικα το θεωρω μπαμιες. Δεν υπαρχει spray skill. Υπαρχει positioning, timing, follow πισω απο τα τσιμεντα κτλ. Δυο τυποι που καθονται σε ενα αδειο χωρο και sprayαρονται με μικρα θα βγει απλα κορωνα γραμματα. Οποτε οταν στην αναμετρηση βρεθεις οπως ειπες στο "failspot" τι spray skill και μαλακιες θα die.

Αν τωρα εχετε ανακαλυψει πως το spray pattern δεν ειναι random αλλα ακολουθει καποια λογικη παρακαλω στειλτε ενα prv μηνυμα καθως τετοιες αποκαλυψεις ειναι καλο να μενουν σε κλειστους κυκλους.  >:D

MexiCola

  • CoD.gr Admin
  • DV zombie
  • AMHTDWAMHTD
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer
« Reply #51 on: October 06, 2009, 06:23:25 PM »
Se ena game kapoia pragmata ta ma8aineis apo thn arxh outws h allws.
Metrane omws para poly oi vaseis-skillz pou aneptykses se paromoia paixnidia, poso mallon sequels.
Eite paleveis 1on1 anamesa apo ena toixaki sto COD4 eite sto MW2 pistevw 8a einai panw katw to idio.

Αν τωρα εχετε ανακαλυψει πως το spray pattern δεν ειναι random αλλα ακολουθει καποια λογικη παρακαλω στειλτε ενα prv μηνυμα καθως τετοιες αποκαλυψεις ειναι καλο να μενουν σε κλειστους κυκλους.  >:D
AHAHAHAH

Egw milousa gia aim'down the sight skillz.
Polloi Sini epanapavontai apo to spray easy-fragging kai de shmadevoun kala h de rixnoun me ripes h synexizoun to spray panw se XONTRO toixo otan de xreiazetai.
Alloi omws to xrhsimopoioun SYNETA. THEY make the difference.
[slurp] As dei kapoios ton Alex me aku kai peite mou an rixnei askopa otan de vlepei psaxno. [/slurp]
allergic to stupid~


Darius [10:12:54]: worth it
Jax [10:12:55]: lol 2 for 1?
Darius [10:13:02]: dude ur retard i play fking darius
Darius [10:13:06]: and u think i can do simple math?

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer
« Reply #52 on: October 06, 2009, 06:28:18 PM »
MXC το πιου πιου γυρω απο ενα τοιχακι συμφωνω πως θα ειναι το ιδιο. Δε θα βλεπεις ομως αυτη την αποδοση που βλεπεις απο μερικους.

και BTW δε μιλαμε για τον stoyh ή εσενα ή το πρεζακι οταν λεμε για luckskill κτλ. Τουλαχιστον εγω δε μιλαω για εσας. Ή μαλλον μιλαω για εσας απο την αλλη μερια ομως. Εσεις ειστε οι skilled players που πινετε απο αλλους που δεν την παλευουν μια λογω randomness του game κτλ. Σε ενα true skilled game (βλ. quake) δεν γινεται κατι τετοιο.

MexiCola

  • CoD.gr Admin
  • DV zombie
  • AMHTDWAMHTD
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer
« Reply #53 on: October 06, 2009, 06:41:05 PM »
haha *blush*
Yparxoun randomies alla oxi se tetoio epipedo pou na ais8anomai oti den einai pleon sto xeri mou na fraggarw kai na perimenw "ti 8a deiksoun ta zaria" panta.
An einai kati pou me peirazei se epipedo 1on1 akuVSaku einai to ping mono.
allergic to stupid~


Darius [10:12:54]: worth it
Jax [10:12:55]: lol 2 for 1?
Darius [10:13:02]: dude ur retard i play fking darius
Darius [10:13:06]: and u think i can do simple math?

stEWIE

  • DV zombie
  • ostouhc
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer
« Reply #54 on: October 06, 2009, 10:05:04 PM »
ΟΙ MAPMONKEYS ΠΡΩΤΟΙ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΤΟ MW2 MULTIPLAYER

ΚΑΙ Ο ΖΒΟΥ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΣ V_x

One day when we 're far away
from everything that hurts,
♫ drink wine and screw is
all we 'll do ♫
every day

CQ

  • Assistant team
  • DV zombie
  • the flame of the game
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplayer
« Reply #55 on: October 06, 2009, 10:27:47 PM »
i kinda liked when you put in my behiiiiiiiiiiiindddddddddd


ΝΑ ΚΟΨΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ, ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΙΜΠΟΡΟ!


CQ

  • Assistant team
  • DV zombie
  • the flame of the game
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplay
« Reply #57 on: October 10, 2009, 12:06:25 PM »


ΝΑ ΚΟΨΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ, ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΙΜΠΟΡΟ!

gtαιvπc (reactor)

  • DV zombie
  • The odd one out.
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplay
« Reply #58 on: October 10, 2009, 12:11:57 PM »
egw pote den agapisa to cod4 pio poly apo to 2..

idd! http://www.wipido.com/video/fnpQJ2udXGps


wraio vid de to eixa dei.tyrjEoXj

e logiko afou simera to eida tixaia sto wipido sta pio recent. creator: sandman

SanDman

  • CBWARRIOR.
    • Team-gr8
Re: OI Mapmonkeys protoi 8a dokimasoun to MW2 Multiplay
« Reply #59 on: October 10, 2009, 12:33:45 PM »
egw pote den agapisa to cod4 pio poly apo to 2..

idd! http://www.wipido.com/video/fnpQJ2udXGps


wraio vid de to eixa dei.tyrjEoXj

e logiko afou simera to eida tixaia sto wipido sta pio recent. creator: sandman


woot?creator:tyr profanws prin 2 years,egw apla upload to ekana.
Remeber this.We of the endless are the servants of the living-we are NOT their masters.WE exist because they know,deep in their hearts,that we exist.