Author Topic: Battlefield Bad Company 2  (Read 38967 times)

chesteR!

  • DV zombie
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #75 on: February 02, 2010, 04:44:49 PM »
SYPHON FILTER STYLE BITCHEZ
Hey dude,where's my KaR ?

cokaRiolic

  • Assistant Team\Newsposters
  • DV zombie
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #76 on: February 02, 2010, 04:52:06 PM »
esu ante paikse KOLAKI xD
ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΟΗΜΑ

Psit

  • CoD.gr Admin
  • CBWARRIOR.
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #77 on: February 03, 2010, 01:13:18 AM »
exei auto aim?Egw dn to paratirisa ???

oxi re apla autos einai uber leet aimz0r me to ps3 siXXaXXis controller kai skaei headshot deksia kai aristera
"Im sure its been nerfed for the colored button boys"

gtαιvπc (reactor)

  • DV zombie
  • The odd one out.
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #78 on: February 03, 2010, 01:14:18 AM »
gia ton bravo6 milas?

AcHl

  • CBWARRIOR.
  • amor est vitae essentia
    • dont click meh
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #79 on: February 03, 2010, 01:43:43 PM »
iparxei beta sto ps3 gia tous europaikous paixtes? i only america?


AssVas

  • Administrator
  • DV zombie
  • Roger That 3506
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #80 on: February 03, 2010, 02:52:55 PM »
<BriZolaS> kala koita egw ton assvas ton exw paradextei
<BriZolaS> sto oti phge rodo kai apo tdm to gurisate sd
<BriZolaS> einai san na stelneis ierapostolo stous zoulou na tous kaneis xristianous

Rookie

  • CBWARRIOR.
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #81 on: February 03, 2010, 03:02:08 PM »
Mipws re paidia exei kanenas spare key  giati vgazw ta matia mou sto 360(exw kai mikrh othoni)euxaristw prokatavolika
It's not about the money,it's about sending a message.
Everything burns.

gtαιvπc (reactor)

  • DV zombie
  • The odd one out.
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #82 on: February 03, 2010, 03:02:52 PM »
emena mou eixe vrei virus to avira, etsi kai alliws vriskeis ta settings sto
C:/documents/BFBC2Beta/settings.ini kai ta kaneis monos sou

AssVas

  • Administrator
  • DV zombie
  • Roger That 3506
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #83 on: February 04, 2010, 01:56:37 AM »
<BriZolaS> kala koita egw ton assvas ton exw paradextei
<BriZolaS> sto oti phge rodo kai apo tdm to gurisate sd
<BriZolaS> einai san na stelneis ierapostolo stous zoulou na tous kaneis xristianous

Rookie

  • CBWARRIOR.
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #84 on: February 04, 2010, 04:37:50 PM »
po exw lame pc kai dn trexei me tpt to game.. :(
It's not about the money,it's about sending a message.
Everything burns.

SoldierBlue

  • DEMO UPLOADER!
  • 1 shot 1 kill!
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #85 on: February 04, 2010, 05:06:31 PM »
Έχετε μπερδέψει τα μπούτια σας.

Το BF - Bad Company, μ αρέσει για πολλούς λόγους! Σίγουρα πάντως δεν είναι τα οχήματα!

Μιλάτε για prone, τη στιγμή που έχετε ένα μαπ με 100δες σπότς και αποστάσεις 5x και θέλετε και prone? Έχω ξαναπεί λιγότερες κινήσεις = γρηγορότερο gameplay. Aν είχε prone το BFBC, οι snipers (και ίσως και οι Ηeavy MG's) θα αυξάνονταν δραματικά, θα πέθαιναν πολύ δυσκολότερα και τα rounds θα διαρκούσαν όσο μια πτήση Aθήνα - Ν. Υόρκη. Mε δουλεύετε ρε, χτες ξεκινήσατε gaming? Λοιπόν βγάλτε το στόκο απ τα αυτιά κι ακούστε.

Μια μηχανή στρίβει σε μια στροφή. Υπάρχουν 2 τρόποι να στρίψει. Γρήγορα ή αργά. Για να στρίψει γρήγορα, γέρνει περισσότερο, αλλα ταυτόχρονα πρέπει ν ανοίξει το διπλάσιο γκάζι για να μη πέσει. Για να στρίψει αργά μειώνει την κλίση αλλά και την ταχύτητα.

Οι συνιστώσες στο game αυτό λοιπόν στη περιπτωσή μας είναι, Μέγεθος map, και gameplay. Για να ισορροπήσεις λοιπόν σε 2 συνιστώσες, προσαρμόζεις τη μία στα μέτρα της άλλης.  

Εδώ έχουμε μεγάλα maps με διαδοχικά objectives. Αν είχαμε λοιπόν prone και lean και strafe, θα καταναλώναμε χρόνο στα close combats και τo frag hunting (που συχνά ανάγονται σε προσωπικό επίπεδο-flame), θα είχαμε πολλούς campers με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Ο σκοπός ή μάλλον η φιλοσοφία του BF είναι "μαζική" επίθεση με γρήγορο αποτέλεσμα για να πάμε παραπέρα στα άλλα objectives. Για αυτό και δεν έχει και team death match mod...θα ήταν γελοίο...!

Στο CoD, φυσικά θα σου χει prone-lean-strafe, γιατί ο χάρτης είναι μικρός όπως και ο χρόνος και πρέπει να κινείσαι με ακρίβεια για να αποφύγεις τα πυρά ή να στείλεις τα δικά σου. Και σε αντίθεση με το BF το παιχνίδι σε οδηγεί στο close combat, το οποίο δε μπορείς να αποφύγεις.

Σε σχέση με τα παλαιά BF το aiming είναι αρκετά βελτιωμένο. Δε συμφωνώ καθόλου μ αυτά που λέτε για το recoil. To recoil του είναι πιο ρεαλιστικό απ του cod και στο sniper και στα rifles. Θέλει μικρές ριπές και το sniper ανάλογα τη διόπτρα πρέπει να χρησιμοποιείς ανάλογα τον νηματόσταυρο και τις βαθμίδες του. Δεν τις έχει τυχαία εκεί....!
Στο BF παίζω sniper επειδή το aiming του είναι για μένα πρόκληση, σε αντίθεση με το cod που είναι για γέλια!

Στο προηγούμενο BF έπαιξα 15 λεπτά. Το aiming, μου θύμισε το πρώτο bf και το Vietnam bf και είπα ντάξει...άλλη μία μαλακία βγάλανε, πάμε γι άλλα. Σ αυτό εδώ όμως, με εντυπωσίασε με την πρώτη. Άλλο να πετυχαίνεις δύσκολα κι άλλο καθόλου. Και δε μπήκα προκατειλημένος! H πρώτη εντύπωση κάνει τη διαφορά όταν μιλάμε για ψημένους παίκτες. Θα είναι κρίμα να μη το παίξουμε. Δώστε του μια ευκαιρία. Να δούμε και τα άλλα maps και mods. Και ίσως αν φτιάχναμε ένα δικό μας σερβερ με καλύτερο ping, θα to βλέπαμε ακόμα καλύτερα!

Δε σας καταλαβαίνω πάντως? 5 μέρες παίζετε και θέλετε να γυρίσετε το "Rambo7". Δούλεψε το aim σου λίγο περισσότερο. Κάτσε σε μια γωνιά και μάθε το. Το συνεχές rush με διαφορετικά όπλα δε θα σε βγάλει πουθενά ούτε καν σε σωστά συμπεράσματα επίσης.

Και γενικά γκρινιάζετε για πράγματα που βλέπετε σωστά στο CoD αλλά στο BF σας χαλάνε.  
Δε βαρεθήκατε ακόμα το bunny hopping το fast prone και τα υπερόπλα ? Ευχαριστώ το Θεό και τον Ιεχωβά που οι σφαίρες δε τρυπάνε τα πάντα. Σανίδες ναι, αλλά 30 πόντους μπετό, όχι. Αυτό δε σας αρέσει δηλ? Δεν είναι μια συνισταμένη για την ισορροπία της σχέσης "θέση - ορατότητα - lean"? Το ότι δεν έχει strafe δεν είναι μία άλλη για την ισορροπία της σχέσης (απόσταση στόχου - βολή - χρόνος)? Δηλαδη όσο δύσκολο είναι το aiming σ αυτό βοηθάει η μή άνετη κίνηση του στόχου. Είναι ισορροπημένα τα πράγματα αλλά κι απ τις δύο πλευρές, όχι μονόπλευρα, ώστε να σε οδηγούν σε μονόδρομους, όπως στο cod πχ., ΑΚ74 ή νεκρός...

Κι αυτό μου δίνει πάσα να πώ και να σιχτιρίσω για άλλη μια φορά τους moders, που πραγματικά δεν ξέρουν τι θα πεί ισορροπία σχέσων. Κόβουν και ράβουν στα μέτρα τους. Καλύτερα ένα παιχνίδι να σ αρέσει ή όχι απ την αρχή όπως είναι, παρά να είσαι έρμαιο των ορέξεων άσχετων τύπων. Φανταστείτε να παίξει moda στο recoil των όπλων του BF? o sniper ας πούμε να βάζει το νηματόσταυρο στο κάφκαλο σου κι ας είσαι στον 36ο παράλληλο, και να σε κατεβάζει...τι ωραία... :-\ :-\ :-\ :-\
Κάνεις ένα rifle να έχει μεγάλο damage, ε, ρε πούστη, πρέπει να του μειώσεις κάτι άλλο ώστε αυτο το rifle να ισορροπεί  δε μπορεί να είναι και δυνατό και ακριβές και με μεγάλο rate of fire, α γαμήσου δλδ. Το τρίσφαιρο ας πούμε είναι ακριβές, αλλά δεν είναι ακριβές στα close combats, ούτε έχει rate of fire.  Στα ΑΚ οι modders έπαιξαν φανερά μονόπλευρα. Και φτιάξαν κάτι μόνο με πλεονεκτήματα...άρα λάθος, άρα fail, άρα άδικο, άρα cheatόπλο!

Τα άλλα περί ήχων, γραφικών κτλ., τα είπατε εσείς και δε θα επεκταθώ άλλο. Το μόνο τέλος που θα πώ είναι ότι τα respawn των οχημάτων είναι σε καλούς χρόνους. Αυτά για τώρα...

gtαιvπc (reactor)

  • DV zombie
  • The odd one out.
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #86 on: February 04, 2010, 05:38:25 PM »
+1
well said!

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #87 on: February 04, 2010, 06:16:52 PM »
Εγω διαφωνω στο θεμα των οπλων και ισως cover.

Το προβλημα μου με τα οπλα ειναι οτι το recoil ειναι ψευτικο, δεν εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα. Ειναι απλα ενα random spray. Δεν ζηταω υπεροπλα, απλα να εχει μια λογικη το recoil. Ας παει προς τα πανω. Ας ειναι ενα random spray αλλα κανε το γαμημενο μοντελο του gun να χοροπηδαει. Δεν μπορω να το βλεπω ακινητο και οι σφαιρες μου να κανουν το περιγραμμα του εχθρου.
Παραλληλα δεν ξερω αν ειναι λογο lag, fps lag, hitboxes, recoil ή whatever αλλα ποτε δεν εχω μια Χ σιγουρια για ενα κοντινο frag. Ειναι ζαρια καθε φορα. Και cod και quake και οτιδηποτε εχω παιξει ξερω περιπου τι θα γινει σε ενα tet-a-tet. Οταν βγαινω εχω μια σιγουρια. Μπορει και να τα πιω εν τελει αλλα ποτε δε νιωθω lotto οπως στο bc2.

Δευτερο θεμα ειναι το cover. Λογω του οτι μετα απο 5 λεπτα αφου "ξεκλειδωσει" το καθε part του map εχουν ισοπεδωθει τα παντα βρισκομαι να πρεπει να advanceαρω και οτιδηποτε υπαρχει μεταξυ εμενα και του αντιπαλου που με περιμενει ειναι ή πολυ στενο ή πολυ κοντο. Δεν θελω απαραιτητως prone ή lean αλλα θελω κατι να με βοηθησει να καλυφθω στο cover που μενει. Συνηθως καθομαι crouch και εξεχει πολυ βολικα το κεφαλι μου και τσιμπαω ενα hs.

Ενα 3ο θεμα που με ενοχλει (και ουσιαστικα ειναι αιτια του 2ου) ειναι το υπερβολικο destruction που γινεται. Δεν λεω να μην ειχε καθολου destruction απλα ειναι υπερβολικο αυτο που γινεται. Αραζει ενα αρμα στο λοφο και απλα spamαρει τα παντα. Παιρνουν τα apc και αντι να μεταφερουν κανα φανταρο behind enemy lines καθονται 10Κm πισω απο το front line και spamαρουν.
Το προβλημα με το destruction ειναι κυριως το respawn και τα θεωρητικα απειρα ammunitions.
Και μονος μου να παιζω στον server μπορω να κατεδαφισω τα παντα δεδομενου οτι εχω απειρα ammunition packs και μπολικα respawns.

SoldierBlue

  • DEMO UPLOADER!
  • 1 shot 1 kill!
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #88 on: February 04, 2010, 07:05:57 PM »
Για τα όπλα ρε Sini δεν έχω αυτή την αίσθηση. Απ την άλλη δεν έχω παίξει αρκετά με mg, αλλά εφ όσον με ενθουσίασε απ την αρχή η μεγάλη διαφορά με τα παλιά BF, δε το έψαξα σε βάθος, όσον αφορά τα mg. Πάντως όσες φορές πηρα ΑΚ δε με χάλασε να πώ δηλ., είμαι νεκρός...! Το έψαξα με  full burst, το έψαξα με μικρές ριπές, ειλικρινά δε μου δημιουργήθηκε πρόβλημα λόγω του recoil. Και ξέρεις ότι rageάρω και γώ γενικά με τις μαλακίες. Ίσως σε λίγο καιρό να το δώ και γώ.

Όσο αφορά το cover που λες.
Συνήθως οι επιτιθέμενοι είναι εκτεθειμένοι ή θα εκτεθούν κάποια στιγμή. Επίθεση χωρίς ρίσκο, δεν υπάρχει. Εκτός αν μιλάμε για ποιο άλλο..το COD  :P που πετάς 39 smokes και κάθε μέρα στην Crossfire είναι Τσικνοπέμπτη...Πράγματι δεν έχεις καλή κάλυψη, αλλά είναι αυτό που σου λέω με την ισορροπία. Ναι μεν, δεν καλύπτεσαι, ενώ εφορμείς, αλλά υπάρχει το fog of war, οι snipers δεν είναι τόσο εύστοχοι, τουλάχιστον αν σε βλέπουν υπο γωνία και όχι κατα μέτωπο, και το recoil των όπλων είναι μια υπολογίσιμη παράμετρος για τις πιθανότητές σου. Πέρνα ένα δρόμο στο Cod χωρίς smokes και να είναι απέναντι sniper...o χειρότερος να είναι 3 στις 5 θα σε κατεβάσει...Τώρα αν πέσεις σε υποψιασμένο Τανκ, ε, οκ, περιμένεις λίγο ή πας απο αλλού. συνήθως όμως κάτι συμμαχικό θα είναι είτε στη γή είτε στον αέρα...άντε κακιά πεθερά γκρινιάρα...

Το destruction.
Nαι, αυτό είναι ένα θέμα. Είναι αδικαιολόγητη η ποσότητα των πυρομαχικών. Ίσως χρειάζεται και καλύτερο spawn ανάλογα τη δύναμη του κάθε οχήματος. Δηλαδή κάθε 3 μεταγωγικά, και ένα μεγάλο άρμα, όχι ένα απ όλα τη φορά! Γιατί άν υπολογίσεις και την Express Service (engineers), πάει μακρυά η βαλίτσα! Αλλά όταν ένα τανκ ρίχνει σε σπίτι δε πρέπει και να το καταστρέφει κάποια στιγμή? Το λύκο με τα 3 γουρουνάκια θα παίξουμε?

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #89 on: February 04, 2010, 08:18:30 PM »
Προφανως θα επρεπε να καταστεφεται ρε Μητσο αλλα οχι με ενα tank να κατεβαζεις μια εργοστασιακη ζωνη. Θα επρεπε το tank να εχει πχ 30 οβιδες και να πρεπει να κανει resupply μετα σε συγκεκριμενα σημεια του map. Ή να θελει 1 ammo pack/οβιδα για resupply.
Βεβαια τα ammo packs ειναι unlimited απ οτι εχω καταλαβει.

Το recoil δε με ενοχλει απο αποψη δυσκολιας. Με ενοχλει απο αποψη randomιας. Ισως δεν εχει μπλεξει σε αρκετα tet-a-tet. Και γω αρχικα νταξει θεωρησα οτι θελει απλα συνηθεια η κατι τετοιο. Βλεπω ομως οτι σε close combat εινα καθαρα lotto.