Έχετε μπερδέψει τα μπούτια σας.
Το BF - Bad Company, μ αρέσει για πολλούς λόγους! Σίγουρα πάντως δεν είναι τα οχήματα!
Μιλάτε για prone, τη στιγμή που έχετε ένα μαπ με 100δες σπότς και αποστάσεις 5x και θέλετε και prone? Έχω ξαναπεί λιγότερες κινήσεις = γρηγορότερο gameplay. Aν είχε prone το BFBC, οι snipers (και ίσως και οι Ηeavy MG's) θα αυξάνονταν δραματικά, θα πέθαιναν πολύ δυσκολότερα και τα rounds θα διαρκούσαν όσο μια πτήση Aθήνα - Ν. Υόρκη. Mε δουλεύετε ρε, χτες ξεκινήσατε gaming? Λοιπόν βγάλτε το στόκο απ τα αυτιά κι ακούστε.
Μια μηχανή στρίβει σε μια στροφή. Υπάρχουν 2 τρόποι να στρίψει. Γρήγορα ή αργά. Για να στρίψει γρήγορα, γέρνει περισσότερο, αλλα ταυτόχρονα πρέπει ν ανοίξει το διπλάσιο γκάζι για να μη πέσει. Για να στρίψει αργά μειώνει την κλίση αλλά και την ταχύτητα.
Οι συνιστώσες στο game αυτό λοιπόν στη περιπτωσή μας είναι, Μέγεθος map, και gameplay. Για να ισορροπήσεις λοιπόν σε 2 συνιστώσες, προσαρμόζεις τη μία στα μέτρα της άλλης.
Εδώ έχουμε μεγάλα maps με διαδοχικά objectives. Αν είχαμε λοιπόν prone και lean και strafe, θα καταναλώναμε χρόνο στα close combats και τo frag hunting (που συχνά ανάγονται σε προσωπικό επίπεδο-flame), θα είχαμε πολλούς campers με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Ο σκοπός ή μάλλον η φιλοσοφία του BF είναι "μαζική" επίθεση με γρήγορο αποτέλεσμα για να πάμε παραπέρα στα άλλα objectives. Για αυτό και δεν έχει και team death match mod...θα ήταν γελοίο...!
Στο CoD, φυσικά θα σου χει prone-lean-strafe, γιατί ο χάρτης είναι μικρός όπως και ο χρόνος και πρέπει να κινείσαι με ακρίβεια για να αποφύγεις τα πυρά ή να στείλεις τα δικά σου. Και σε αντίθεση με το BF το παιχνίδι σε οδηγεί στο close combat, το οποίο δε μπορείς να αποφύγεις.
Σε σχέση με τα παλαιά BF το aiming είναι αρκετά βελτιωμένο. Δε συμφωνώ καθόλου μ αυτά που λέτε για το recoil. To recoil του είναι πιο ρεαλιστικό απ του cod και στο sniper και στα rifles. Θέλει μικρές ριπές και το sniper ανάλογα τη διόπτρα πρέπει να χρησιμοποιείς ανάλογα τον νηματόσταυρο και τις βαθμίδες του. Δεν τις έχει τυχαία εκεί....!
Στο BF παίζω sniper επειδή το aiming του είναι για μένα πρόκληση, σε αντίθεση με το cod που είναι για γέλια!
Στο προηγούμενο BF έπαιξα 15 λεπτά. Το aiming, μου θύμισε το πρώτο bf και το Vietnam bf και είπα ντάξει...άλλη μία μαλακία βγάλανε, πάμε γι άλλα. Σ αυτό εδώ όμως, με εντυπωσίασε με την πρώτη. Άλλο να πετυχαίνεις δύσκολα κι άλλο καθόλου. Και δε μπήκα προκατειλημένος! H πρώτη εντύπωση κάνει τη διαφορά όταν μιλάμε για ψημένους παίκτες. Θα είναι κρίμα να μη το παίξουμε. Δώστε του μια ευκαιρία. Να δούμε και τα άλλα maps και mods. Και ίσως αν φτιάχναμε ένα δικό μας σερβερ με καλύτερο ping, θα to βλέπαμε ακόμα καλύτερα!
Δε σας καταλαβαίνω πάντως? 5 μέρες παίζετε και θέλετε να γυρίσετε το "Rambo7". Δούλεψε το aim σου λίγο περισσότερο. Κάτσε σε μια γωνιά και μάθε το. Το συνεχές rush με διαφορετικά όπλα δε θα σε βγάλει πουθενά ούτε καν σε σωστά συμπεράσματα επίσης.
Και γενικά γκρινιάζετε για πράγματα που βλέπετε σωστά στο CoD αλλά στο BF σας χαλάνε.
Δε βαρεθήκατε ακόμα το bunny hopping το fast prone και τα υπερόπλα ? Ευχαριστώ το Θεό και τον Ιεχωβά που οι σφαίρες δε τρυπάνε τα πάντα. Σανίδες ναι, αλλά 30 πόντους μπετό, όχι. Αυτό δε σας αρέσει δηλ? Δεν είναι μια συνισταμένη για την ισορροπία της σχέσης "θέση - ορατότητα - lean"? Το ότι δεν έχει strafe δεν είναι μία άλλη για την ισορροπία της σχέσης (απόσταση στόχου - βολή - χρόνος)? Δηλαδη όσο δύσκολο είναι το aiming σ αυτό βοηθάει η μή άνετη κίνηση του στόχου. Είναι ισορροπημένα τα πράγματα αλλά κι απ τις δύο πλευρές, όχι μονόπλευρα, ώστε να σε οδηγούν σε μονόδρομους, όπως στο cod πχ., ΑΚ74 ή νεκρός...
Κι αυτό μου δίνει πάσα να πώ και να σιχτιρίσω για άλλη μια φορά τους moders, που πραγματικά δεν ξέρουν τι θα πεί ισορροπία σχέσων. Κόβουν και ράβουν στα μέτρα τους. Καλύτερα ένα παιχνίδι να σ αρέσει ή όχι απ την αρχή όπως είναι, παρά να είσαι έρμαιο των ορέξεων άσχετων τύπων. Φανταστείτε να παίξει moda στο recoil των όπλων του BF? o sniper ας πούμε να βάζει το νηματόσταυρο στο κάφκαλο σου κι ας είσαι στον 36ο παράλληλο, και να σε κατεβάζει...τι ωραία...
Κάνεις ένα rifle να έχει μεγάλο damage, ε, ρε πούστη, πρέπει να του μειώσεις κάτι άλλο ώστε αυτο το rifle να ισορροπεί δε μπορεί να είναι και δυνατό και ακριβές και με μεγάλο rate of fire, α γαμήσου δλδ. Το τρίσφαιρο ας πούμε είναι ακριβές, αλλά δεν είναι ακριβές στα close combats, ούτε έχει rate of fire. Στα ΑΚ οι modders έπαιξαν φανερά μονόπλευρα. Και φτιάξαν κάτι μόνο με πλεονεκτήματα...άρα λάθος, άρα fail, άρα άδικο, άρα cheatόπλο!
Τα άλλα περί ήχων, γραφικών κτλ., τα είπατε εσείς και δε θα επεκταθώ άλλο. Το μόνο τέλος που θα πώ είναι ότι τα respawn των οχημάτων είναι σε καλούς χρόνους. Αυτά για τώρα...