Author Topic: GUIDE - Ping Problems  (Read 9522 times)

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
GUIDE - Ping Problems
« on: February 08, 2010, 03:25:33 PM »
Το παρον ειναι ενας οδηγος που θα βοηθησει να διαπιστωσουμε για ποιο λογο ακριβως αντιμετωπιζετε καποιο προβλημα με το ping. Ουσιαστικα ειναι ενα guideline για το πως θα δημιουργησετε ενα topic προκειμενου να δουμε το προβλημα.

(you can skip the following section)
Μια μικρη εισαγωγη οσο αφορα το ping :
Ping ειναι ο χρονος που κανει μια πληροφορια να φυγει απο τον υπολογιστη Α, μεσω του δικτυου να φτασει στον υπολογιστη Β και τελος να λαβει ο Α την απαντηση του Β.

   |------- sending information ------> |
Α |                ( Network )                  | Β
   | <------- receiving response -------|

O χρονος αυτος επομενως επηρεαζεται απο το δικτυο καθως και απο τον χρονο που κανει ο υπολογιστης Β να επεξεργαστει την πληροφορια, να αποστειλει μια απαντηση και τελος τον χρονο που κανει ο υπολογιστης Α να επεξεργαστει την απαντηση και να υπολογισει τον χρονο που εκανε.
Στην ποιο απλη μορφη του μεσω του πρωτοκολου icmp ειναι απλα μια ανταποκριση ping-pong μεταξυ τον υπολογιστων και επομενως ο χρονος επεξεργασιας των πληροφοριων θεωρειται μηδεν.
Στην περιπτωση του παιχνιδιου ο χρονος επεξεργασιας δεν μπορει να θεωρηθει μηδεν και γι αυτο παρατηρουμε πως παντα το in-game ping ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που παρατηρουμε εξωτερικα.

Εργαλεια που θα χρησιμοποιησουμε :

Μας χρειαζεται μονο η ταπεινη γραμμη εντολων που βρισκεται σε καθε εκδοση των windows.
Ο πιο ευκολος τροπος να την βρουμε ειναι να παμε στο Start (Εναρξη) -> All Programs (Ολα τα προγραμματα) -> Accessories (Βοηθηματα) -> Command Prompt (Γραμμη εντολων).
Ο πιο γρηγορος τροπος να την βρουμε ειναι να πατησουμε τον συνδυασμο πληκτρων win key + R και να γραψουμε "cmd" στο παραθυρο Run (Εκτελεση) που ανοιγει.

Μας ανοιγει αυτο :



To τι ακριβως γραφει διαφερει αναλογα με την εκδοση των windows. Επισης το πιο πιθανο ειναι να γραφει <c:\documents and settings\username>. Στο παραθυρο αυτο δεν χρειαζεται σβησουμε τιποτα απο αυτα που ηδη γραφει ουτε να παμε καπου συγκεκριμενα για να ξεκινησουμε να γραφουμε. Αν θελουμε να κανουμε αντιγραφη πρεπει να κανουμε δεξι κλικ μεσα στο παραθυρο και να επιλεξουμε Mark (Σημαδι) προκειμενου να επιλεξουμε το κειμενο που θελουμε προς αντιγραφη και στη συνεχεια παταμε Enter για να το αντιγραψουμε στη μνημη. Για επικοληση πρεπει παλι να πατησουμε δεξι κλικ και να επιλεξουμε Paste (Επικοληση).
Στο παραθυρο αυτο γραφουμε εντολες. Στο τελος καθε εντολης παταμε Enter. Σε περιπτωση που θελουμε να σταματησουμε καποια ενεργεια χρησιμοποιουμε το συνδυασμο πληκτρων Ctrl + C.
Αν στο τελος μιας εντολης βαλουμε " > c:\onoma.txt" τοτε αντι να μας δειξει τα αποτελεσματα της εντολης στον οθονη τα αποθηκευει στο αρχειο κειμενου onoma.txt μεσα στον σκληρο δισκο C (προφανως σαν onoma βαζουμε οτι θελουμε).

Βασικες εντολες που θα χρησιμοποιησουμε :

ping [-t] <ip ή ονομα server>

Δινει ενα ping time χρησιμοποιωντας το icmp πρωτοκολλο και ειναι επομενως χρησιμο για να εντοπισουμε προβληματα δικτυου.

π.χ. : ping 83.174.133.222, ping www.otenet.gr
Το -t ειναι modifier για το ping και κανει το προγραμμα να pingαρει επ αοριστον την διευθυνση που δινουμε. π.χ. ping -t www.otenet.gr



tracert <ip ή ονομα server>

Μας διχνει την διαδρομη που ακολουθει η πληροφορια προς την διευθυνση που δωσαμε. Σε καθε βημα δινει και 3 ping replies για το συγκεκριμενο βημα. Ειναι χρησιμο προκειμενου να δουμε αν οφειλεται η διαδρομη που ακολουθει η πληροφορια για το υψηλο ping που παρατηρουμε ή για να εντοπισουμε σε ποιο ακριβως βημα βρισκεται το προβλημα. Το πρωτο βημα ειναι παντα το router μας (εκτος αν εχουμε απλο modem) και εχει πολυ χαμηλο ping (< 3ms) με εξαιρεση καποια router που δινουν ενα ψευτικο ping οπως, θα δειτε, το δικο μου :

π.χ. : tracert 83.174.133.222, tracert www.otenet.gr




Πως εντοπιζουμε το προβλημα :

Εστω οτι παρατηρουμε υψηλα ping ενω παιζουμε και θελουμε να εντοπισουμε το προβλημα.
Προφανως αν εχουν ολοι οι παικτες υψηλο ping ειναι καποιο γενικο θεμα ειτε του provider (αν εχουν ολοι otenet ας πουμε) ειτε απο μεριας server που εκει δεν μπορουμε να κανουμε κατι. Αυτο που μας ενδιαφερει ειναι να εντοπισουμε αν ειναι "εξωδικτυακο" ή προβλημα του pc-δικτυου μας.

Καλο ειναι οταν κανουμε τους παρακατω ελεγχους να εχουμε κανει κλεισει ολα τα pc στο δικτυο εκτος απο αυτο που χρησιμοποιουμε για τον ελεγχο, να εχουμε κλεισει οτιδηποτε χρησιμοποιει το δικτυο (messengers, torrents κ.τ.λ) και να κανουμε ενα restart το router μας.

1) Ξεκιναμε κανοντας ενα ping προς τον server που παιζουμε.
Βλεπουμε υψηλα pings και εδω? Στο cod4 ειναι λογικο να παρατηρουμε μια διαφορα 10 ms περιπου μεταξυ in-game και ping απο τη γραμμη εντολων. Αυτο διαφερει απο game σε game. Αν δε παρατηρουμε εδω καποιο προβλημα ενδεχομενως να ειναι λαθος τα network settings μας μεσα απο το game (π.χ. maxpackets, rate, snaps κτλ).

2) Επομενο βημα ειναι να κανουμε ενα ping στη σελιδα του provider μας (π.χ. www.otenet.gr εαν εχουμε otenet/conn-x). Εδω κανονικα πρεπει να βλεπουμε χρονους < 20 ms.

α) Αν ειναι αισθητα μεγαλυτεροι τοτε εχουμε καποιο θεμα που εντοπιζεται στο εσωτερικο δικτυο του παροχου.
Εδω θα μας χρησιμευσει το tracert. Με ενα tracert προς τη σελιδα του παροχου θα δουμε σε ποιο βημα ακριβως αυξανει το ping. Αν το ping αυξανει απο το 2ο βημα συνηθως υποδηλωνει καποιο προβλημα γραμμης. Ενδεχομενως να υπαρχει μεγαλος θορυβος, μπουκωμα στο dslam ή να λειτουργει η γραμμη σε interleaved (που θα το δουμε παρακατω).

β) Αν ειναι σε normal πλαισια τοτε το προβλημα εντοπιζεται μεταξυ του δικου μας παροχου και του server.
Στην περιπτωση του 222 π.χ. ο server ειναι σε γραμμη της HOL. Η forthnet σε μια κινηση βλακειας αρνειτε να συναψει peering arrangement με την HOL και επομενως η επικοινωνια των χρηστων forthnet με τον 222 γινεται μεσω Λονδινου! Προφανως το ιδιο συμβαινει και για χρηστες HOL που θελουν να παιξουν σε καποιο server της forthnet.
Μπορει παραλληλα να υπαρχει καποιο προβλημα με τη διασυνδεση εξωτερικου του παροχου μας.
Προκειμενου να δουμε τι συμβαινει κανουμε ενα tracert προς τον server και παρατηρουμε σε ποιο βημα αυξανει το ping. Θεωρητικα θα ειναι εκτος του δικτυου του παροχου μας (το οποιο το καταλαβαινουμε απο τα ονοματα που βγαζει δεξια). Απο δω και περα λιγα μπορουμε να κανουμε μιας και ειναι εκτος του χεριου μας.

Ολα τα ping, tracert τα αντιγραφουμε και τα επικολουμε σε ενα νεο topic στο section Tech support με τιτλο "ping problem conn-x" ή κατι παρομοιο. Τα επικολουμενα ping, tracert και οτι αλλο σκεφτειτε να επικολησετε τα βαζουμε σε CODE tags (πατωντας το συμβολο της διεσης στο εργαλεια της δημιουργειας θεματος.

Μερικες κλασικες περιπτωσεις υψηλου ping :

Interleaved dsl path : Inerleaved ειναι μια ρυθμιση που γινεται σε προβληματικες dsl γραμμες προκειμενου να ειναι πιο σταθερες και με λιγοτερο packet loss. Πρακτικα προκειτε για ενα error correction στο dslam της περιοχης που διορθωνει σφαλματα κατα την αποστολη (κυριως). Φυσικα λογω αυτου του χρονου διορθωσης ανεβαινει το συνολικο ping περιπου 15-30 ms (και σε μερικες περιπτωσεις περισσοτερο). Ολες οι γραμμες conn-x TV ειναι interleaved.

Προβλημα διασυνδεσης παροχων : Κλασσικο παραδειγμα οπως αναφερθηκε ηδη η HOL με τη Forthnet. Μεταξυ του (λογω υπαιτιοτητας Forthnet) δεν υπαρχει peering arrangement, δηλαδη δεν εχουν συμφωνηση στην αμοιβαια ανταλλαγη δεδομενων μεσω του ελληνικου κομβου ανταλλαγης δεδομενων gr-IX. Δεν ειναι ομως μονο η Forthnet με την HOL αλλα και αλλες εταιριες. Βλεποντας καποιος το peering matrix του gr-IX, παρατηρει πως η Forthnet μονο με τον OTE εχει συμφωνσει σε αμοιβαια ανταλλαγη δεδομενων. Αυτο πρακτικα σημαινει πως μια πληροφορια απο εναν υπολογιστη σε δικτυο HOL φευγει απο το δικτυο της HOL, παει Φρανκφουρτη, απο εκει Λονδινο και γυριζει μεσω καποιας παρομοιας διαδρομης Ελλαδα για να παει στο δικτυο της Forthnet. Η απαντηση σ αυτη τη πληροφορια ακολουθει την αναποδη διαδρομη για να παει πισω στη HOL.

Προβλημα (ή επιλογη) φορεων εξωτερικου : Ο λογος που η Otenet προτιματε απο gamers. Ο καθε παροχος προκειμενου να ανταλλαζει δεδομενα με το εξωτερικο συναπτει συμφωνιες με διεθνεις φορεις οπως η OTEglobe, Seabone, Tiscali κ.α. Αναλογα με την διασυνδεση, τις δυνατοτητες αλλα και την συμφωνια που εχει κανει ο καθε φορεας ειναι καλυτερος ή χειροτερος απο τον αλλον.
π.χ. :
Τα μεγαλα κεντρα ανταλλαγης δεδομενων στην Ευρωπη ειναι στη Φρανκφουρτη, στο Αμστερνταμ και στο Λονδινο (οπου ειναι και ι διασυνδεση με Αμερικη).
Η OTEglobe (ο φορεας της Otenet) εχει αμεση διασυνδεση με Φρανκφουρτη, με μεγαλου ευρους οπτικες ινες και αρα προσφερει στους πελατες της (Otenet, Tellas κ.α.) πολυ καλη επικοινωνια με Γερμανια. Αυτος ειναι ο λογος που σε γερμανικους server εχουμε (οι συνδρομητες Otenet) συνηθως το μικροτερο ping εξωτερικου.
Η Seabone (ενας απο τους φορεις της Forthnet) "παει" Φρανκφουρτη μεσω Ιταλιας. Αρα ενας συνδορμητης Forthnet εχει μεγαλυτερο αναμενομενο ping λογω του οτι δεν παει κατευθειαν Φρανκφουρτη αλλα πρωτα Ιταλια και απο εκει Φρανκφουρτη.
Επομενως το υψηλο ping μπορει να οφειλεται σε κακη διασυνδεση του παροχου σου με το εξωτερικο και συγκεκριμενα με την χωρα, παροχο, περιοχη που ειναι ο server που παιζεις.
Παραλληλα ομως μπορει κατα καιρους καλες διασυνδεσεις να χαλανε λογω τεχνικων προβληματων, προγραμματισμενων αναβαθμησεων ή και ληξη των συμφωνιων μεταξυ παροχου-φορεα. Σε αυτη τη περιπτωση θα υπαρχει αυξηση του ping καθως η δρομολογηση γινεται απο backup κυκλωμα που δεν διασυνδεεται αμεσα ή εχει μικροτερο ευρος με αποτελεσμα να "μπουκωνει" ή επειδη ο παροχος σου αλλαξε φορεα ή ορους της συμφωνιας που ειχε μαζι του.

Ιnfiltration : Πολλοι ξεχνανε οτι επειδη δεν κατεβαζουν αυτοι κατι δε σημαινει οτι καποιος αλλος δε χρησιμοποιει τη γραμμη τους με αποτελεσμα να ανεβαινει το ping. Σε αυτη τη περιπτωση το ping ειναι ασταθες, με μεγαλο ευρος διακυμανσης και συνηθως παρατηρουμε οτι σε καποια φαση ειναι normal (μετα απο restart του router ή υπολογιστη). Αν εχουμε ασυρματο router υπαρχει περιπτωση καποιος να εχει συνδεθει σε αυτο και να χρησιμοποιει τη συνδεση μας. Θεωρητικα θα δουμε πως για λιγο μετα απο restart του router το ping ειναι κανονικο. Καλο ειναι παντα το ασυρματο να ειναι κλειδωμενο με καποιο δυσκολο κωδικο WPA και σχεδον παντα διαφορετικο απο τον εργοστασιακο.
Περα απο αυτο ομως μπορει καποιο spyware ή trojan να εχει μπει στο συστημα μας και να χρησιμοποιει τη γραμμη προκειμενου να στειλει αντιγραφα του εαυτο του σε αλλους ή οτι αλλο κανει ενας ιος. Σε αυτη τη περιπτωση θα παρατηρησουμε οτι με ενα restart του υπολογιστη για λιγη ωρα στην αρχη το ping ειναι αισθητα χαμηλοτερο.
« Last Edit: May 19, 2010, 01:08:01 PM by AssVas »

Massive

  • Assistant Team\Newsposters
  • DEMO UPLOADER!
Re: GUIDE - Ping Problems
« Reply #1 on: February 08, 2010, 03:54:01 PM »
nice topic kai tha simvouleva na ginei kai ena paromio gia fps problems.

AssVas

  • Administrator
  • DV zombie
  • Roger That 3506
Re: GUIDE - Ping Problems
« Reply #2 on: February 09, 2010, 01:38:27 AM »
+00
<BriZolaS> kala koita egw ton assvas ton exw paradextei
<BriZolaS> sto oti phge rodo kai apo tdm to gurisate sd
<BriZolaS> einai san na stelneis ierapostolo stous zoulou na tous kaneis xristianous