Sini καταρχάς σε θυμάμαι ότι έχεις μεγάλο mousepad άρα λογικά δεν νομίζω ότι είσαι high sens player και γενικά πολύ λίγοι σε tactical fps χρησιμοποιούν high.Όταν λέω high sens εννοώ around 5cm για 180.Σχέδον όλοι έχω την εντύπωση ότι 8έλουμε around min10-15 cm για 180 που τις περισσότερες φόρες τα 400dpi αρκούν μια χαρά.Το να έχεις περισσοτερα dpi προφανώς δεν κάνει κακό αλλά επιδεινώνει τα δίαφορα issues που μπορεί να προκύψουν.
Τώρα στη περίπτωση που είσαι Ηigh Sens + παίζεις σε insane αναλυσεις,ναι τότε τα περίσσοτερα dpi βοηθούν αλλά ζήτημα να παίζει έτσι έστω το 0.5% των competitive gamers.Η πλοιονότητα είναι καλυμμένη πλήρως με τα 400dpi και οτιδήποτε πάνω απο 1000-1500 dpi ειναι εν μέρη overkill.
Τα πόσα dpi απαιτούνται για να αποφύγεις το pixel skipping εξαρτάται από πολλές μεταβλητές.Οι βασικές 3 είναι ανάλυση(horizontal),fov,real sensitivity(cm για 360) αλλά υπάρχουν αρκέτα πράγματα που μπορεί να παίξουν ρόλο. Το fov ξέρω γω μπορεί να έχει διαφορετικές values με διαφορετικό aspect ratio,to m_yaw που έχεις στο config,to mouse acceleration (το οποίο btw αυξάνει απίστευτα τη πραγματική τιμή του όσο μεγαλύτερη τιμή dpi έχεις) κι άλλα που δεν μου έρχονται στο μυαλό atm.
Έγω πχ που στο quake live παιζω σε 800x600 με 130 fov,μετά τους υπολογισμούς μου μπορώ να σου πώ ότι πολύ χονδρικά χρειάζομαι 99dpi περίπου.Στα 1800 παίζω αλλά δεν νομίζω να έβλεπα διαφορά αν είχα καμιά 100άρα.
Αυτό που πες για 1 sensitivity είναι άκυρο για αυτό στην "είπα" :/.H τιμή του sens σε ένα game δεν λέει τίποτα.Pixel skipping σε ένα mouse 400dpi θα έχεις μόνο αν θές να κουνήσεις το mouse πάνω από 401+ pixels σε 1 inch.Μερικοί λένε ότι το best είναι να έχεις 1:1 mouse movement με dpi αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.
Όσον αφορά το negative acceleration που ανέφερα είναι λίγο αόριστο σσν έννοια αλλά δεν εννοώ αυτό που ανέφερες.Υπάρχει σοβάρο issue που παρουσιάζεται βασικά σε όλα τα mouse και έχει να κάνει με ποιο mouse input χρησιμοποιεί το κάθε game.Αν έχει direct input/raw input δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με όσα dpi και να έχεις,αν όμως έχει των windows welcome to hell.
Πολλα games και πολλές engines έχουν αυτό το issue.Quake 3 engine το είχε κάποτε(κι ακόμα το έχουν μερικά δλδ),source engine το έχει ακόμα.To cod4 den έχει τέτοιο issue btw.To issue(negative acceleration) παρουσιάζεται μόνο όταν έχεις high dpi και low resolution ingame.Λύσεις υπάρχουν προφανώς όπως να ρίξεις το windows sens,ανεβάσεις ανάλυση ή χαμηλώσεις dpi.
ps.Όλα αυτά είναι μλκς.Ανέκαθεν ήμουν της άποψης ότι το aim βελτιώνεται περισσότερο με τη συνήθεια παρά με όλα τα άλλα.Με 2 λόγια imo μην αλλάζετε συνέχεια mouse,mousepads mousesettings ktl.