To cod4 den einai dead koukles.
Dead einai sthn Ellada. Den yparxoun teams, alla kai na ginoun se auth th fash einai poly pisw se empeiria,
pou xreiazetai gia na paikseis se sovaro competitive epipedo.
Apo thn allh den yparxei dia8esh na to kanoune auto oi neoi players, oxi giati den tous aresei to game,
alla epeidh einai apasxolhmenoi me
- to na paizoun public, na lene EKAMA +10! (me eknevrizei afantasta auto me ta syn tade)
na prolavainoun scope,
na agorazoun faster sklhro kai gpu GIA NA PROLAVAINOUN SCOPE,
na leei o enas ton allo A RE LOW epishs ULTRA SPASTIKO mias kai OLO TO GAMHMENO COMMUNITY EINAI LOW (KI EGW MAZI),
na kanoun colorful binds,
na vazoun scriptakia,
na katevazoun to scope bug,
na vazoun fake x9 nicks kai na lene WMALAKATOUSKERDISAME xa0x0axa0xa0 ( http://screenshot.xfire.com/s/105856979-3.jpg ) NICE RE DANZEL alla ok eisai 12 xronwn or something,
na paizoun kana pcw med plus , kana cb mix ths symforas (yo)
NA VAZOUN HAX,
kai alles tetoies paparies.
De nomizw na exei kaneis edw mesa idea (ektos apo tipota iM kai TVL) apo ta events pou ginontai sto e-sports heaven fer eipein gia to cod4 (asus challenge, crossfire challenge kai ena swro alla) h ti esti
vita nova.
Kai POU na exoun idea afou to epipedo einai ULTRA LOW kai gia ton Ellhna player yparxei mono h CB.
Giati mhpws psaxnei kanenas tactics? (kai de milaw gia positioning mes to map)
Exei kaneis dei demo mpas kai ma8ei tipota, pera apo to na vlepei ΚΛΙΜΑΞΖΟΥ demo kai OBOBO TI KANEI O TRELLOS?
Το mono koino pou exoume me tis evrwpaikes omades einai oi kwlokatalhkseis pou vazei o ka8e new(B) player sto nick
se fash -zU -je -wOw -zAN kai oi loipes ka8ysterhmenies kai autes FAKE einai.
Gia mena pio mages 8a hsastan an vazate ellhnikes katalhkseis typou MexiColidhs h telos pantwn kati pou skefthkate eseis oi idioi.
Kai sto LAN me to zori na eimaste kamia dwdekaria teams kai ta 7-8 mix.
Opote plz mhn ta mperdevete kai mou lete oti einai to cod4 dead epeidh ola gyrw sas pou aforoun auto to game einai DEAD.
Exei kai parapera apo gyrw mas.
Auta Pika & den eimai epi8etikos.
Love MXC.