To topic to ekanes gia tis apanthseis pou edwses o idios merikes pages meta , pou btw tha prepe na tis exeis kanei san adras apto prwto topic . (pros emena k kafro) meta apanthsa egw panw se afth sou th kinhsh, oti dld exei megalh diafora to na kaneis ena topic, paides krima pou o pub einai adeios elate na ton gemisoume ktl k allo to gia na ginei bla bla me ka8ara propagandistiko toupe flame wste sth 3h kserw gw page na amoliseis afto pou theles na peis eksarxhs. Gia afto kai to arxiko sou Post einai domhmeno kata afton ton tropo pou einai .
An de thes na se pareksigoun kai na pareksigiese me th seira sou frodise afto pou grafeis na to diatypwneis kalytera.
Telos de apo oti parathrhsa sto idio sou to topic vrizese me kosmo kai se parathrhsh pou sas kanw k stous 2 adi na symorfwtheis kai as mh me pas, to gyrnas ksana se proswpiko (astoxo de reply pou sou eksigisa) .
Gia afto to logo loipon de me ph8eis oti h pro8eseis sou einai kales otan kaneis ena tetoio topic kai pernei k th troph afth thn opoia o idios edwses.
Filika.