Paidia, to 8ema einai ena. An exeis ores na paizeis, den exei simasia to pou. Opws otan leme lefta na xeis n agorazeis...
Ntaksei to CB paidia se 8elei "sklavo" tou. 8es ateleiotes ores gia plans gia ola ta maps, epeidi paizoun ola, pou simainei alles toses ores training, poly oreksi na tsakonesai kai na diapragmateyesai me to ka8e malakistiri lamer, pou 8elei na sou parei ton agona sta xartia molis perasei to proto lepto tis diorias tou match kai para polla amfivola "paiktakia" kai omades. Twra re Pal, ok, me tis top omades,ti na leei, alla an mporousa na paikso mazi tous tote ok...den einai proson auto na to lavoume yp opsin mas.
Assva, an 8ymasai, sta 3 teleutaia match pou dosame me tous PAM kai sta 3 oi omades pou paiksame itan lamers mexri to medouli kai spasarxides, kai LAGBINDERS. E, otan paizeis official kai les toulaxiston na to fxaristi8o ki as xaso, kai xaneis apo mia omada pou oi 2 paiktes tis "laggaroun" epitides, e AEI GAMISOU re CB kai sy ki o grylos sou. An einai na ka8omai meta ap ton agona mia ora na prospa8o na paro demos kai na vro admins kai de ksero go ti, gia na vro to dikio mou kai an to vro, ntaksei...asto kalytera. ESL Elliniko kai 222 public uber alles...Na paizeis me 650 rank kai na vlepeis kati atomakia na kanoun t apisteyta...asto pal, 8ymamai ki apo to COD 1. To xoun kanei lyssa to 8ema.