Na pw to exhs, egw eimai leader tou cod4 sd kai egw dialexa poioi 8a pexoun sto sd cup.
O tyranous einai leader sto cod4 TDM kai sto cod2 sd kai autos dialexe poioi 8a pexoun sta cup auta.
Gia kanena apo ta 2 cup den endiaferomoun gia leader kai giauto den evala ypopsifiothta.
Osoi endiaferontousan evalan oi ypoloipoi na mhn klegontai gia to poios einai arxhgos kai kata synepeia poioi einai oi paiktes pou dialexe giati auta pane paketo.
Sto katw katw an den sas arese ena 15xrono opws les (pou einai poly pio ikanos apo ta 3/4 tou community kata th gnwmh mou se olous tous tomeis oso anafora to cod panta) na evazes esy adolfe ypopsifiothta (esy kai ka8e esy de to lew mono se sena).
Egw san vertigo de mporw na valw ton tyranous leader sto TDM cup opws eipe kapoios giati etsi goustarw, ta votes exoun logo yparxhs.
Telos na 8ymisw pws ka8e fora pou exei nationcup petaei o ka8enas to makry kai to konto kai arxizei ena ateleiwto kai entelws anousio flame. Ap'oti exw katalavei paei +1 to e-penis an mpei kapoios e8nikh (i know, i've been there) alla den flamara pote kanena.
Ps: o aNaL einai gay!
Editalla twra pou to skeftomai vasika..monos sou to eipes..OMG...(exw paiksei wres mazi tou..kserw pws paizei..)an paizeis mono me 5 atoma synexeia kai mathaineis na paizeis mazi tous..aytous tha pareis sto telos..meta les den gamietai mwre..pou na psaxnw gia allous lavrakia klp klp pou eipes:P:DOXI POU THA KERDIZATE..ase re unsto-pable ta kserw ta eipa prin!!:P
+1 EXEI DIKIO EPEIDI PEZEIS ME 5 ATOMA AYTA PERNEIS K STHN E8NIKI..soz caps
exeis thn entypwsh oti me sena mesa 8a kerdizame ?
AN H8ELA EGW KAI O TYR NA KERDISOUME 8A EPEZE EGW,ENCC,ANAL,KOS KAI TYR ME DIAFORA CD KEYS KAI OUTE GATA OUTE ZHMIA AP'THN APOPSH TOU APOTELESMATOS APOTELESMATOS. soz caps!
+1 EXEI DIKIO EPEIDI PEZEIS ME 5 ATOMA AYTA PERNEIS K STHN E8NIKIsame goes for you...
apo thn allh omws de 8a dinontousan eukairies se neous paixtes.
Tha sas arese kalytera na pezane 4 sp + 1 dhladh 8a itan pio dikaio ?..
O psit kai o sandman pou pexane shmera sto TDM exoun anadix8ei stadiaka me diafora teams kai pezontas polla cb exoun veltiw8ei, koinws exoun kapsei.
episis kapoios milhse gia dimokratia...
dimokratia sto NC yparxei mexri na vgei o leader meta ginete kata kapoio tropo "monarxia" ektos kai an epilexei o leader na exei alla 2 vodia kai na pernoun mazi apofaseis.
Kai ka8e fora exoume to idio story...petagonte kana 2 atoma kai lene egw oooxi gia mena, gia to foukariarh to m8 mou pou eixe skasei ena azoumo ston tade ston public..ara einai kalyteros (kai h plaka einai pws oi idioi den psinonte toso na pexoun i den exoun tin idia apopsh gia to skill twn atomwn pou einai adikws sto roster).
ligo mperdemeno to post alla you get the point elpizw ;p