Author Topic: Battlefield Bad Company 2  (Read 38849 times)

AGDSL

  • Assistant Team\Cup Admins
  • DEMO UPLOADER!
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #150 on: June 29, 2010, 09:35:58 PM »
Ειναι λογικο οταν τρεχεις να μην μπορεις να κανεις strafe.
oxi sini den einai logiko otan trexeis na min exeis strafe sto kato kato den eisai esi einai comando pou exei ekpaideutei an trexei kai na kanei zik zak me  oplismo
den einai fisiologiko to strafe opos einai sto cod4 pou trexeis me fullspeed kai otan allazeis kateuthinsi den mionete i taxitita sou

AssVas

  • Administrator
  • DV zombie
  • Roger That 3506
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #151 on: June 29, 2010, 10:38:41 PM »
avrio vgainei to next patch , 8a ftiaksoun 10 pramata tha xalasoun 5
<BriZolaS> kala koita egw ton assvas ton exw paradextei
<BriZolaS> sto oti phge rodo kai apo tdm to gurisate sd
<BriZolaS> einai san na stelneis ierapostolo stous zoulou na tous kaneis xristianous

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #152 on: June 30, 2010, 12:17:32 AM »
Zig zag κανει. Strafe δεν κανει. Παραλληλα δεν χρειαζεται.

gtαιvπc (reactor)

  • DV zombie
  • The odd one out.
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #153 on: June 30, 2010, 01:43:39 AM »
afto gia ta moving hitbox einai gia kalitero hitreg, pou einai to pio athlio pou iparxei se game. profanws tha megalwnei to hitbox oso esi trexeis. tha doume avrio an ftiaxei tipota.

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #154 on: June 30, 2010, 05:07:56 AM »
Δηλαδη θα εχει noobaim επειδη δεν μπορουν να φτιαξουν ενα netcode της προκοπης?

Seriously παντως χαλαρα θυσιαζα λιγο ή και πολυ destruction 2.0 για καλυτερο feeling.

TYRANOUS-

  • DV zombie
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #155 on: July 06, 2010, 07:24:50 PM »
molis teleiwsa to single player tou bad company 2. Ola full settings. Apo ta pio wraia campaignes pou xw pai3ei. Good SP game. Multiplayer I havent bothered yet~!

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #156 on: July 06, 2010, 07:53:03 PM »

Elessar.GR

  • DEMO UPLOADER!
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #157 on: July 06, 2010, 08:17:38 PM »
kai egw etsi kanw
prota to sp kai meta to mp
The Development of my phone :D

TYRANOUS-

  • DV zombie
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #158 on: July 06, 2010, 08:32:16 PM »
Cracked to exw siga mh to agoraza ;P

gtαιvπc (reactor)

  • DV zombie
  • The odd one out.
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #159 on: July 06, 2010, 08:40:20 PM »
egw to exw apo otan vgike kai den exw paixei SP, cbfa tbh w/e

zbouaerg

  • Administrator
  • DV zombie
  • braindead
    • Towers open fire.

dfk_7677

  • Cupadmins
  • DEMO UPLOADER!
  • faber est quisque fortunae suae
    • HEAT clan
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #161 on: July 22, 2010, 02:02:56 AM »
Τώρα που κοντεύουν 5 μήνες από την κυκλοφορία του game, ποια πιστεύεται ότι είναι τα σημαντικότερα στοιχεία που χρειάζονται βελτίωση;

Υ.Γ: sini, ξέρεις, χώστα γερά :P

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #162 on: July 22, 2010, 06:14:05 AM »
Σαν pub game χρειαζεται απλως balancing. Βugs κτλ νομιζω εχουν εξαλειφθει σε ικανοποιητικο βαθμο.

Μειωση της ποσοτητας εκρηκτικων. Το destruction και spam ειναι υπερβολικο.
Boost λιγο το damage και half the ammo. Θα κανει και το resupply πιο essential. Αυτη τη στιγμη κυκλοφορει engineer με 3+1 clips που, λογο netcode, θελει τουλαχιστον μισο clip να φας καποιον κατα μεσο ορο. Παραλληλα με τα perks κουβαλαει 8 rockets + explosive damage boost που ειναι συνηθως insant kill. Λογικο να goustavιαζουν.
Τα tank χρειαζονται περιορισμενο ammo στο main gun και καποιο resupply system. Easier θα ηταν να μπουν βασεις/pads που οταν ειναι πανω το tank να κανει resupply και ισως repair (με αργο ρυθμο) αν και θα το abusaρουν οι defenders. Ενα field resupply, με καποιο specialization perk του engineer, would work too. Για ελικοπτερα (και μελλοντικα που λενε για αεροπλανα - αν το λενε ακομα) κοντα στο helipad θα κανει resupply. Καποιο vehicle perk που δινει extra ammo θα βολευε.

Ενα γενικοτερο rebalancing των classes. Να αλλαξουν καπως καποια abilities ή θεσεις καποια perks.
Π.χ. το basic medkit του medic να ειναι useable (σαν το μπλακεντεκερ του engineer). Θα εκανε heal μονο εναν τη φορα με καποιο ρυθμο (και φυσικα θα ειχε cool down). Το δευτερο medkit θα ηταν παρομοιο αλλα με area of effect και το τριτο medkit θα ειναι το κλασσικο οπως ειναι τωρα που το πεταει κατω και εχει time/heal limit και μετα εξαφανιζεται.
Ή να μπουν σε ιδια κατηγορια καποια perks. Να μην μπορεις να εχεις και extra explosives και extra damage.
Επι της ουσιας too much για να τα αναφερω τωρα.

Ιδανικοτερα θα προτιμουσα ενα πληρες overhaul του class system.
[rage]Καταρχας με ενοχλει απειρα που ο medic ειναι και ο machinegunner του squad. Δε μου καθεται σαν εικονα καλα. Πως μπορει να βαλει τον φανταρο με τα εντερα εξω στον ομο και να τον παει πισω κρατωντας ενα οπλο που ζυγιζει 20 κιλα?[/rage]
Το overhaul θα ειχε τελικο σκοπο να υπαρχει class specialization. Π.χ. ο assault θα ειχε perks που boostαρουν το assault του. Κevlar, extra grenades, extra damage κτλ. Παραλληλα θα ειχε perks που boostαρουν το resupply του. Ακολουθωντας μια παρομοια λογικη με το medkit που ειπα παραπανω εχει basic ammo pack που φορτωνει αμμο και grenades μονο, 2ο που φορτωνει και explosives και 3ο που φορτωνει τα παντα και με αυξημενο speed ή/και μενει περισσοτερη ωρα στο map. Τα δυο specializations θα ειναι σε διαφορετικα "trees" στα perks.
Ο engineer θα ειχε επιλογες maintenance/support και anti-tank. O medic (αν παραμεινε ως εχει) μεταξυ support gunner και healer. Και ο sniper μεταξυ καθαρου scope και specops/recon.
Θα χρειαστει να μπουν καποια νεα perks που θα συμπληρωσουν κενα και να tweakαριστουν τα υπαρχοντα. Το μονο που δεν ειμαι σιγουρος πως θα balanceαριστει ειναι τα weapon attachments. Θα μπορει δηλαδη ο healer medic να βαζει διοπτρες στο mg? Τεσπα το βρισκουμε και αυτο, ετσι και με προσλαβουν για Lead multiplayer designer δε θα κολησουμε εκει.
Εχω και μερικες ακομα ιδεες οπως AoE healing ability σαν vehicle perk (δηλαδη προχωρας μαζι με το APC καλυμενος το οποιο παραλληλα σε healarei) αλλα δεν ξερω μηπως εν τελει γινει πολυ rpg pew pew.

Θα ηταν ωραιο επισης να μεγαλωσουν τα squads λιγο. Δεν ξερω πως βρεθηκε οτι το golden number για coop/squads ειναι 4. Ισως (ή τουλαχιστον σαν server side option) να εχει respawning μονο στον squad leader χωρις περιορισμους ομως (π.χ. αν εχεις rushαρει σαν defender se rush που δεν σε αφηνει να spawnαρεις).
Και fix τις grenades. Λες και πετας αερομπαλες ειναι. Μενουν περισσοτερη ωρα στον αερα και απο τον Michael Air Jordan.

Εν τελει θελω το παιχνιδι να εχει περισσοτερο teamplay, λιγοτερο camp, περισσοτερο movement, λιγοτερο run and gun και περισσοτερο planning. Τα tank να ειναι τρομαχτικη παρουσια στο map αλλα να θελουν νταντεμα ειδικα σε "στενους" χωρους. Να υπαρχει destruction αλλα να μπορεις και να καλυφθεις καπου για 5 δευτερολεπτα χωρις να πεσει ολο το κτηριο.

Σαν competitive δεν εχω την εμπειρια το σιγουρο εινα οτι χρειαζεται support για τα βασικα πραματα : demo recording, rup period, options για allowed weapon/perks. Or give us mod support.

Elessar.GR

  • DEMO UPLOADER!
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #163 on: July 22, 2010, 01:44:00 PM »
ta pio simantika einai dio pou den exoune ftia3i...

1on oi grenade simadeuo sto para8iro kai pane alou....
2on na sikosoune ligo tous ogkoli8ous gia na min proe3exi to kefali otan ka8omaste, den mporis na kalif8is pou8ena ..... ELEOS!!
The Development of my phone :D

CQ

  • Assistant team
  • DV zombie
  • the flame of the game
Re: Battlefield Bad Company 2
« Reply #164 on: July 22, 2010, 03:17:10 PM »
e hm, to poio shmantiko  einai na vgaloume to wallhack ( einai sto Q gia osous de katalavan ), na ftiaxoun to movement ( de proketai dystyxws ) , na kanoun kati me ta ktiria giati otan pesei olo to ktirio tou plant, apla de mporeis na kaneis plant giati se vlepoun apo pantou sth mesh tou pouthena kai na ftiaxoun to hitreg apo server side se client side ( kati pou epishs de paizei giati sthn dice einai ampaloi ).

gg all.


ΝΑ ΚΟΨΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ, ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΛΙΜΠΟΡΟ!