Εγώ παιδιά αλλού εστιάζω ώστε να πώ για το μέλλον των fps. Ανεξάρτητα αν θα είχαμε ένα game που θα υποστήριζε dedicated servers ή το online του γινόταν αλλιώς, πιστεύω ότι πρέπει το fps πρέπει να περάσει σε άλλη διάσταση ώστε να μη χαθεί. Σιγά σιγά όταν κόβουμε απο ένα game τα competitive στοιχεία του, όπως φαίνεται στην εξέλιξη του κάθε game, είτε απ τις εταιρίες είτε απ τους modders, το πράγμα φθείνει. Όλα τα games τείνουν να γίνουν noob friedly, πράγμα που απο μόνο του σκοτώνει το competitive. Κάποτε στο COD πανευρωπαικά, οι καλές ομάδες ήταν πολύ λιγότερες και πολύ σπανιότερες απο τώρα. Οι καλοί παίκτες, ήταν κάτι σαν σταρς. Τώρα δεν υπάρχει αυτό. Έχει να κάνει και με το ομαδικό και με το ατομικό skill. Στο COD1, για να λες ότι είμαι καλή ομάδα, έπρεπε να είσαι στους 0-50-80- το πολύ rank. Tώρα, αν είσαι στο 300 είσαι πολύ καλός, ή τουλάχιστον έχεις μια διαφορά απ την πλέμπα. Άλλο να λιώσεις για να είσαι στους 50 κι άλλο να λιώσεις για να είσαι στους 300. Όταν το gameplay το παιχνιδιού "χαρίζει" σκιλλ αυξάνει πιθανότητες, αυξάνει την τύχη, μειώνει και την ποιότητα του τελικού προϊόντος που απολαμβάνεις. Καλά τα tactics αλλά είναι και ποιός παίζει και τα εφαρμόζει όπως πρέπει. Το να δείς ντέμος είναι ένα θέμα...το να τα κάνεις με την ίδια ακρίβεια και ευστοχία είναι ένα αλλο. Κι όμως, σήμερα αυτό γίνεται, κάποτε δε γινόταν. Μe την ίδια αποτελεσματικότητα τουλάχιστον. Άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας...
Προσωπικά έχω τόσο πολύ αηδιάσει με την απλοϊκότητα του skill incresing στα νεά fps games-mods, που περιμένω να βγεί το SW Old Republic ή το Diablo III, για να γουστάρω...gaming
Όσο για το Quake φίλε, χίλιες φορές καλύτερα ένα game να "το χεις" ή να "μη το χεις", παρά να "το χεις" στα σίγουρα...μιλάς τώρα γι ένα game, που είναι μια κατηγορία μόνο του. Εδω στο COD έχουμε γεμίσει γκόμενες, απο μόνο του αυτό λέει πολλά...με την καλή έννοια κορίτσια...