Malista,i alithia einai oti den to xa skeftei oti mporei na kanes epilogi paiktwn analoga me to poso niwthoun to sigkekrimeno map.
Vevaia paramenw epifilaktikos gia to an mesa se toso ligo kairo mporeis na petixeis auto pou les,diladi na katalaveis pios tairiazei me pion kai na ftiakseis 2 teams me kapia sinoxi(gia full sinoxi to thewrw apithano,thelei polyyy perissotero xrono k to ksereis).
Afou les oti sta pio diskola wars tha perioriseis to line up tote eisai mia xara.
Apla to na xeis na epilekseis anamesa se tosa atoma vlepontas tin apodosi tous k to an niwthoun, einai ligo epikindino giati pes oti kapios apodedigmena poly kalos paitkis exei 1 bad day k failarei,ti tha kaneis tha ton bgaleis eksw?
Tespa i sizitisi mallon einai atopi.
Egw pistevw oti mia statheri 5ada me 2 allages tha tan protimotero k si pisteveis oti einai kalitero na epilegeis tous paiktes analoga me tin apodosi tous.
Apla min ksexnas oti stin mesi mpainoun kai i tixi kai oi sigkiries,gegonota pou, me ton tropo pou dialekses,isws epireasoun tis epiloges sou.
Toulaxiston dialekses mia logiki k proxoras me auti k afou mou eksigises,tote me kalipses.
Tin apopsi mou ithela na ekfrasw,den eipa tpt me kakentrexia k oute eimai kanenas pou an dn pate kala sto nations cup tha pesei na sas kraksei,pistevw na to ksereis.
GL anyways