Ναι εκεί ήθελα να καταλήξω, ότιδήποτε παίζεται competitively και δεδομένου οτι παίζαν competitive MW2, δεν αποτελεί πλέον κριτήριο της ποιότητας ενός game. Ακόμα και το πόσοι το παίζουν, πραγματικά δε μου λέει κάτι όσο το ποιοί και πως το παίζουν.
Πάντα δηλαδή διαφωνούσα με το competitive format του 6v6 ή θου Κύριε, infantry only του BF2. Σαφώς, καταλαβαίνω τους περιορισμούς, ειδικά για Ελλάδισταν but it doesn't make it right.
Πιστεύω πως υστερούν σε σχέση με τα προηγούμενα σε 2 τομείς : σωστή υποστήριξη του pc σαν platform και gameplay design based σε "OMG GAMAW", bragging και grinding. Ο πρώτος είναι πιστεύω self explanatory : λιγότερες επιλογές και ελευθερία όσο αφορά servers, mods κτλ.
Όσο αφορά το δεύτερο τομέα, βαριέμαι να το αναλύσω άμεσα. Είναι όμως ενα γενικό feeling πως αλλάζει το focus από σωστό gameplay σε unlocks, dog tags και achievements. Αντί να κάνεις κάτι in-game και να σου δημιουργεί συναίσθημα of accomplishment σε κάθε βήμα σου πετάει στην οθόνη +50, 5 ressurects in 2 seconds και αρχιδιές. Είναι λες και το game είναι σχεδιασμένο για κάποιον που θέλει να πατάει κουμπάκια και να βγαίνουν πραματάκια στη οθόνη του.
Και btw, ακόμα και αν ήταν ενα direct port του bf2 στην frostbite δεν σημαίνει πως αυτομάτως θα ήταν τέλειο. 7 χρόνια μετά πρέπει να δείξουν κάτι new, και από άποψη gameplay.