Author Topic: aspect ratio  (Read 7218 times)

creator

  • DV zombie
  • si or ne?
Re: aspect ratio
« Reply #30 on: November 11, 2012, 09:43:57 PM »
Γι'αυτο εβαλα το emoticon χαζουλη,σιγα μην την πω τωρα και στον SavrazZ ;D
em ti,milame gia top player sto tetragwno pou menei

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: aspect ratio
« Reply #31 on: November 11, 2012, 10:51:15 PM »
An omws ena shmeio tou model exei vre8ei mesa se 2 hitboxes,kai sy purovolhseis sthn akrh enos hitbox apo auta ta 2,alla ekei pou 8a purovolhseis den 8a vrisketai praktika to model,8a to parei san hit?

Αν βαρέσεις εντός οποιουδήποτε hitbox το πιάνει σαν hit ασχέτως αν έχει model εκεί.

kai pws kserw poia timh analogei sthn o8onh m?

Το αναφέρει στο manual της οθόνη ή πιο απλά το καταλαβαίνεις από τη native ανάλυση. π.χ. 1680x1050 είναι 16:10 aspect ratio.

MrS:D^^

  • DV zombie
  • “Imagination is more important than knowledge...”
Re: aspect ratio
« Reply #32 on: November 11, 2012, 11:03:12 PM »


00:01:01>  "MexiCola" disconnected (doflaPa)

Mr zombie

  • Ranked Pubzorz!
Re: aspect ratio
« Reply #33 on: November 12, 2012, 08:30:08 PM »
Αν βαρέσεις εντός οποιουδήποτε hitbox το πιάνει σαν hit ασχέτως αν έχει model εκεί.

Το αναφέρει στο manual της οθόνη ή πιο απλά το καταλαβαίνεις από τη native ανάλυση. π.χ. 1680x1050 είναι 16:10 aspect ratio.
kati teleutaio...pote xrhsimopoiw auto aspect ratio kai ti symvainei an de valw timh pou analogei sthn o8onh m?(px an valw st 1680x1050 4:3 ratio)

Greek Sniping

  • Assistant team
  • DV zombie
    • Netcups Greece
Re: aspect ratio
« Reply #34 on: November 12, 2012, 09:29:27 PM »
To hitbox δεν είναι per pixel, ο υπολογισμός για το collision γίνεται βάση του in-game world και όχι βάση τι βλέπεις στην οθόνη σου, όπως ακριβώς και με το hit detection γενικότερα.

Έστω όμως πως είναι per pixel. Υπάρχουν 2 τρόποι να παίξεις με 4:3 ανάλυση σε wide οθόνη : ή θα έχεις μπάρες αριστερά και δεξιά ή θα κάνει strech το image. Εφόσον λες πως "omg r3 mlk fen0nte megalyterA1!!`" φαντάζομαι πως το κάνεις strech. Άκου τι πρόβλημα δημιουργεί αυτό :
Χαλάει το x/y sensitivity ratio στην κίνηση του mouse. Όταν κουνάς το mouse το μυαλουδάκι σου δεν σκέφτεται σε pixel αλλά σε αποστάσεις. Όμως λόγω του strech οι οριζόντιες αποστάσεις είναι μεγαλύτερες από τις κάθετες, και άρα στην ίδια κίνηση το mouse πηδάει περισσότερο απ' ότι αναμένεται. Αρά ρυθμίζεις χαμηλότερο sens και χάνεις από το κάθετο. Γενικά το όποιο προτέρημα έχει στο να εντοπίσεις το στόχο στην οθόνη σου, αντισταθμίζεται με το γεγονός πως είναι δυσκολότερο να το σημαδέψεις, και γίνεται χειρότερο όσο πιο διαγώνια είναι η κίνηση που κάνει.

edit
Όταν βαράς σε ένα game, οι σφαίρες δεν "βλέπουν" το model αλλά το hitbox. Επειδή για να κάνεις detect σε κάθε σημείο του model θα ήθελε πολύ επεξεργαστική ισχύ βάζεις το model σε ένα hitbox, ένα κουτί που το περιέχει, και ότι πιάνει το κουτί θεωρείτε σαν hit. Θυσιάζεις ακρίβεια για performance.
Στο cod4 έχει ~11 hitboxes, για τις διάφορες περιοχές του σώματος.

diavase auta pou leei mwre....em kaneis kai topic,eisai kai tempelhs sto na diavaseis auta pou sou grafoun..ffs

"The issue is not whether you are paranoid, the issue is whether you are paranoid enough."

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: aspect ratio
« Reply #35 on: November 12, 2012, 09:34:37 PM »
Πάντα χρησιμοποιείς auto εκτός αν δεις πως το auto δε δουλεύει σωστά, σου βάζει δηλαδή άλλο ratio. Αν έχεις λάθος ratio ή σου κόβει μέρος της οθόνης αριστερά-δεξιά και βλέπεις μαύρες μπάρες ή σου κάνει strech το image οριζόντια και επομένως είναι παραμορφωμένο και, παράλληλα, σου χαλάει σχετικά το mouse sensitivity.

Mr zombie

  • Ranked Pubzorz!
Re: aspect ratio
« Reply #36 on: November 12, 2012, 10:39:20 PM »
diavase auta pou leei mwre....em kaneis kai topic,eisai kai tempelhs sto na diavaseis auta pou sou grafoun..ffs
e sorry eixa molis 3ypnhsei otan t diavasa k den eniw8a