Call of Duty:Blackops - Tα βασικα για το competitive side touServers & Rcon control: Aπο οτι διαβασα στο tek9.org και απο αλλες πηγες, γινονται επαφες με την εταιρια που εχει αναλαβει να σηκωνει ολα τα servers του παιχνιδιου, ετσι ωστε να γινουν ολα απλουστερα και πιο ευχρηστα στην διαχειρηση του server, με αλλα λογια να θυμηζουν τα λεγομενα "rcon tools" του COD4. To πως και ποσο δυσκολο θα ειναι να φορτωνουμε το εκαστοτε competitive mod στον server μας ειναι ενα προβλημα, καθως oπως φαινετε η εταιρια που σηκωνει τα server αδυνατει να τα ανοιγει με το mod της επιλογης του πελατη της. Φυσικα ομως δεν υπαρχει κανενας λογος απογοητευσης, το παιχνιδι δεν εχει ουτε μια βδομαδα που κυκλοφορησε.
Competitive Mods: Προς το παρον και απο οτι διαβασα εδω :
http://vanner.tek-9.org/blog/black_ops_competitive_mode-965.html#comments επιδιωκετε να δημιουργηθει ενα server tweak και οχι ενα mod, πανομοιωτυπο με αυτο του pam4 στο COD4 (ολα τα οπλα ειναι ξεκλειδωμενα, δεν υπαρχουν levels, μερικα οπλα/attachments/hardware εχουν αφαιρεθει, και το gameplay ειναι πολυ κοντινο με αυτο του nomod). Το αρχειο αυτο οπως προαναφερθηκε
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟD, αντιθετα ειναι ενα αρχειο τυπου .cfg το οποιο το φορτωνουμε στο server μας (πως θα γινετε launched και ποσο περιπλοκο θα ειναι δεν εχει αναφερθει ακομα).
Προβλημα: Το συγκεκριμενο αρχειο δεν ανοιγει σε αγορασμενα servers, ενα στοιχειο στο οποιο απο οτι διαβασα γινονται επαφες για να μπορει να γινει αυτο δυνατο.
Custom Configs: Λιγα εχουν αναφερθει για αυτο το θεμα, αυτα που διαβασα εγω ειναι οτι εφοσον το engine του παιχνιδιου ειναι πανομοιοτυπο με αυτο του COD4, θα μπορουμε να πειραξουμε οτι θελουμε στο config μας (χρωματα scoreboard, γραμματοσειρα του ονοματος μας και των υπολοιπων παικτων κλπ.)
Προβλημα: Το engine του Steam μπορει να μην συμφωνει με τις αλλαγες που εχουμε κανει στο config μας, και να φαμε κανα ban ξεκαρφωτο...
Δημιουργεια Community του BO: Το παιχνιδι εχει γινει ηδη add στα ladders του clanbase, αν και καμια ομαδα δεν εχει κανει join ακομα επειδη βρισκονται ολα στον αερα με τους κανονες, το πως θα hostαρωνται τα matches κλπ. Στο ESL δεν ειδα να εχει γινει ladder για το game ακομα, πραγμα λογικο καθως ειναι πολυ νωρις ακομα για να σκεφτομαστε τοσο μακρια. Ουτε σταθερο competitive mod δεν υπαρχει ακομα.
Τελειωνοντας, μια δικη μου αποψη: Οσοι σκοπευουν να ασχοληθουν σοβαρα με το game θα τους παροτρινα να το κανουν, φαινετε να εχει πολυ καλες προοπτικες. Οσο για το competitive side, θα προτεινα να γινουμε pubheros για κανα μηνα, να σταθεροποιηθουν λιγο τα πραγματα, και μετα θα απολαμβανουμε το παιχνιδι οπως πρεπει
