Author Topic: aspect ratio  (Read 7197 times)

Mr zombie

  • Ranked Pubzorz!
aspect ratio
« on: November 11, 2012, 09:17:16 AM »
Geia sas
pws mporw na kserw poio ratio einai   katallhlotero ?apo ti e3artatai?
h einai ka8ara 8ema protimhshs tou ka8ena?
euxaristw prokatavolika :)

minas343

  • Ranked Pubzorz!
Re: aspect ratio
« Reply #1 on: November 11, 2012, 10:25:23 AM »
βασικα εξαρταται απο το πως βολευεται ο καθενας, εγω χρησιμοποιω το 4:3 επειδη τα δειχνει ολα πιο μεγαλα αλλα αν θες λιγοτερο recoil τοτε βαλε 16:9
naNOx9 pkchUU.: min ksexaseis ta ladia gia na pasaleiftoume e
μR8 absolut: y re min agxonesai
naNOx9 pkchUU.: exo ki ego kati liga jojoba
μR8 absolut: wraios
μR8 absolut: 8a ferw kai ta latex
naNOx9 pkchUU.: oxi exo allergia
naNOx9 pkchUU.: mia fora me ton tommy to xame dokimasei kai evgala spyrakia

pancy

  • DV zombie
Re: aspect ratio
« Reply #2 on: November 11, 2012, 12:57:16 PM »
4:3

/thread

DREAMERXZ

  • Assistant team
  • DV zombie
  • Όταν τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα .
Re: aspect ratio
« Reply #3 on: November 11, 2012, 01:14:12 PM »
Βάζεις το aspect ratio που αναλογεί στην οθόνη σου . Τέλος .
Ονειρεύομαι άρα υπάρχω .

MrS:D^^

  • DV zombie
  • “Imagination is more important than knowledge...”
Re: aspect ratio
« Reply #4 on: November 11, 2012, 01:39:02 PM »
Egw to exw auto.oti kavles exei to cod.paizw.


00:01:01>  "MexiCola" disconnected (doflaPa)

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: aspect ratio
« Reply #5 on: November 11, 2012, 02:46:37 PM »
Αχ, αυτή τη συζήτηση είχα προχθές με τον sandouko.

Ό,τι μαλακία πάει και κάνει κάνας pr0, πάτε και την ακολουθείτε. Το aspect ratio το βάζεις στο native της οθόνης, όπως είπε ο dreamerxz.
Τα λοιπά, "τα δείχνει μεγαλύτερα", "έχει καλύτερα hitboxes" κτλ είναι πίπεc. Από που και ως που επηρεάζει το ratio το recoil?!


pancy

  • DV zombie
Re: aspect ratio
« Reply #6 on: November 11, 2012, 02:51:39 PM »
rofl με wide οθονη που εχουν οι περισσοτεροι πλεον, παιζεις 4/3
ΚΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι στο cod4 τουλαχιστον εχει μεγαλυτερα Hitboxes.

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: aspect ratio
« Reply #7 on: November 11, 2012, 02:53:43 PM »
εννοείτε ρε δικέ μου, μου το είπε ο μπάμπης ο νυχοκόπτης!~~~1

pancy

  • DV zombie
Re: aspect ratio
« Reply #8 on: November 11, 2012, 02:55:17 PM »
αμα πρεπει να στο πει ο μπαμπης ο νυχοκοπτης γαμισετα φιλαρακι

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: aspect ratio
« Reply #9 on: November 11, 2012, 03:02:35 PM »
Ε, άμα χρησιμοποιείς της γνώσεις σου περί gaming και game design, και απλή λογική, και καταλήγεις πως το ratio επηρεάζει τα hitboxes και το recoil, τότε μπορεί να καταλάβει κάποιος πως ψηφίζεις Χρυσή Αυγή. Και πως δεν είναι θέμα πεποιθήσεων αλλά νοητικής (αν)ικανότητας.

pancy

  • DV zombie
Re: aspect ratio
« Reply #10 on: November 11, 2012, 03:09:31 PM »
μην καταντας γραφικος αριστερος , δεν ειπα οτι επηρεαζει το recoil(!)   , απλα με 4:3 εχεις μεγαλυτερα hitboxes , βλεπεις περισσοτερο κρεας ρε  μανιτσα μου πως να το κανουμε τωρα...

DREAMERXZ

  • Assistant team
  • DV zombie
  • Όταν τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα .
Re: aspect ratio
« Reply #11 on: November 11, 2012, 03:14:23 PM »
Το ίδιο ισχύει και με 65 fov μανίτσα .
Ονειρεύομαι άρα υπάρχω .

Greek Sniping

  • Assistant team
  • DV zombie
    • Netcups Greece
Re: aspect ratio
« Reply #12 on: November 11, 2012, 03:18:28 PM »
ena explain tou ti akrivws einai ta hitboxes?
ty

"The issue is not whether you are paranoid, the issue is whether you are paranoid enough."

sinister_evil

  • Administrator
  • DV zombie
  • For sale
Re: aspect ratio
« Reply #13 on: November 11, 2012, 03:22:08 PM »
To hitbox δεν είναι per pixel, ο υπολογισμός για το collision γίνεται βάση του in-game world και όχι βάση τι βλέπεις στην οθόνη σου, όπως ακριβώς και με το hit detection γενικότερα.

Έστω όμως πως είναι per pixel. Υπάρχουν 2 τρόποι να παίξεις με 4:3 ανάλυση σε wide οθόνη : ή θα έχεις μπάρες αριστερά και δεξιά ή θα κάνει strech το image. Εφόσον λες πως "omg r3 mlk fen0nte megalyterA1!!`" φαντάζομαι πως το κάνεις strech. Άκου τι πρόβλημα δημιουργεί αυτό :
Χαλάει το x/y sensitivity ratio στην κίνηση του mouse. Όταν κουνάς το mouse το μυαλουδάκι σου δεν σκέφτεται σε pixel αλλά σε αποστάσεις. Όμως λόγω του strech οι οριζόντιες αποστάσεις είναι μεγαλύτερες από τις κάθετες, και άρα στην ίδια κίνηση το mouse πηδάει περισσότερο απ' ότι αναμένεται. Αρά ρυθμίζεις χαμηλότερο sens και χάνεις από το κάθετο. Γενικά το όποιο προτέρημα έχει στο να εντοπίσεις το στόχο στην οθόνη σου, αντισταθμίζεται με το γεγονός πως είναι δυσκολότερο να το σημαδέψεις, και γίνεται χειρότερο όσο πιο διαγώνια είναι η κίνηση που κάνει.

edit
Όταν βαράς σε ένα game, οι σφαίρες δεν "βλέπουν" το model αλλά το hitbox. Επειδή για να κάνεις detect σε κάθε σημείο του model θα ήθελε πολύ επεξεργαστική ισχύ βάζεις το model σε ένα hitbox, ένα κουτί που το περιέχει, και ότι πιάνει το κουτί θεωρείτε σαν hit. Θυσιάζεις ακρίβεια για performance.
Στο cod4 έχει ~11 hitboxes, για τις διάφορες περιοχές του σώματος.
« Last Edit: November 11, 2012, 03:29:44 PM by sinister_evil »

pancy

  • DV zombie
Re: aspect ratio
« Reply #14 on: November 11, 2012, 03:24:00 PM »
οτινανε ρε
στο 65 φοβ χανεις ποσο view
+ οτι με 65  η' 80 fov οταν πας εισαι με  zoom  ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο
 :-X