To hitbox δεν είναι per pixel, ο υπολογισμός για το collision γίνεται βάση του in-game world και όχι βάση τι βλέπεις στην οθόνη σου, όπως ακριβώς και με το hit detection γενικότερα.
Έστω όμως πως είναι per pixel. Υπάρχουν 2 τρόποι να παίξεις με 4:3 ανάλυση σε wide οθόνη : ή θα έχεις μπάρες αριστερά και δεξιά ή θα κάνει strech το image. Εφόσον λες πως "omg r3 mlk fen0nte megalyterA1!!`" φαντάζομαι πως το κάνεις strech. Άκου τι πρόβλημα δημιουργεί αυτό :
Χαλάει το x/y sensitivity ratio στην κίνηση του mouse. Όταν κουνάς το mouse το μυαλουδάκι σου δεν σκέφτεται σε pixel αλλά σε αποστάσεις. Όμως λόγω του strech οι οριζόντιες αποστάσεις είναι μεγαλύτερες από τις κάθετες, και άρα στην ίδια κίνηση το mouse πηδάει περισσότερο απ' ότι αναμένεται. Αρά ρυθμίζεις χαμηλότερο sens και χάνεις από το κάθετο. Γενικά το όποιο προτέρημα έχει στο να εντοπίσεις το στόχο στην οθόνη σου, αντισταθμίζεται με το γεγονός πως είναι δυσκολότερο να το σημαδέψεις, και γίνεται χειρότερο όσο πιο διαγώνια είναι η κίνηση που κάνει.
edit
Όταν βαράς σε ένα game, οι σφαίρες δεν "βλέπουν" το model αλλά το hitbox. Επειδή για να κάνεις detect σε κάθε σημείο του model θα ήθελε πολύ επεξεργαστική ισχύ βάζεις το model σε ένα hitbox, ένα κουτί που το περιέχει, και ότι πιάνει το κουτί θεωρείτε σαν hit. Θυσιάζεις ακρίβεια για performance.
Στο cod4 έχει ~11 hitboxes, για τις διάφορες περιοχές του σώματος.